سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

جدول هفته پانزدهم

جدول رده بندی لیگ برتر هندبال در پایان هفته پانزدهم

ادامه مطلب ...

سایت فدراسیون هندبال نوشت

پیروزی ثامن وشکست صدرنشین

دومین  باخت  صد رنشین  و برتری بهترین خط دفاعی بر بهترین خط حمله

  


هفته شانزدهم  رقابتهای لیگ برتر  هندبال با انجام 3 بازی به پایان رسید. در این بازیها  که عصر امروز و به طور همزمان  برگزار شد ، تیم شهرداری زرند کرمان در یک بازی هماهنگ  موفق شد فولاد مبارکه سپاهان صدرنشین لیگ را با نتیجه 26بر24 شکست دهد . همچنین  در دیگر دیدار  نیروی زمینی  تهران دارنده بهترین خط حمله لیگ قبل از بازیهای این هفته و ثامن الحجج سبزوار دارنده بهترین خط دفاعی لیگ  به میزبانی تیم تهرانی  به مصاف هم رفتند که در نهایت علیرغم برتری نیروی زمینی  در نیمه اول با نتیجه 15بر14  این تیم ثامن بود که با حساب 31بر30 یه پیروزی رسید. در آخرین بازی هم ذوب آهن اصفهان 29بر20 فولاد اکسین خوزستان را شکست داد. با احتساب این نتایج تیم سپاهان همچنان با  26 امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به ثامن در صدر جدول  قرار دارد  .

شگفتی هفته پانزدهم

شگفتی هفته پانزدهم

شکست سپاهان اصفهان

از تیم کرمانی

هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در شهرهای مختلف پیگیری شد که در مهمترین این دیدارها تیم هندبال موسسه مالی واعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار توانست در یک دیدار پایاپای با تفاضل یک گل و با نتیجه 31 بر 30 بر حریف خود غلبه کند.

در دیدار مهمی دیگری که در کرمان برگزار شد تیم شهرداری زرند کرمان توانست در یک بازی منطقی تیم فولاد سپاهان اصفهان را با نتیجه 26 بر 24 از پیش رو بردارد تا دوباره هر دو تیم موسسه مالی واعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار و فولاد سپاهان اصفهان در امتیاز 26 مساوی باشند این پیروزی در حالی برای تیم کرمانی رقم خورد که تا قبل از این تیم شهرداری زرند کرمان یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ پایین تر بود در مقابل این شکست در حالی برای تیم فولاد سپاهان اصفهان ثبت شد که اصفهانی ها قبل از این خود را قهرمان لیگ می پنداشتند.

در آخرین دیدار برگزار شده امروز تیم ذوب آهن اصفهان موفق شد تیم فولاد اکسین اصفهان را از پیش رو بردارد و با چهار امتیاز کمتر نسبت به دو تیم اول در رده سوم قرار گیرد


به امید پخش زنده

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه سوم صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران


پخش مستقیم هندبال

نیروی زمینی-ثامن الحجج سبزوار


امروز       15:45:00

پخش مستقیم

نتیجه بازی های هندبال دیروز
شنبه 91/2/30


مردمی کازرون 25- مس کرمان 28

فولاد نوین 23- هپکو اراک 25


بازیهای امروز


ذوب آهن  - فولاد اکسین خوزستان

نیروی زمینی ـ ثامن الحجج سبزوار پخش از شبکه سوم سیما ساعت 15:45

شهرداری زرند ـ سپاهان اصفهان

هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال

نیروی زمینی تهران ـ موسسه مالی واعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار








با انجام دو بازی در روز شنبه 30/2/91،رقابتهای هندبال لیگ برتر وارد هفته پانزدهم خود خواهد شد.در این روز صنعت مس کرمان به دیدار شهرداری کازرون خواهد رفت و در دیدار همزمان دو تیم ته جدولی فولاد نوین اصفهان و هپکوی اراک به میزبانی تیم اصفهانی رودر روی یکدیگر قرار خواهند گرفت . این دو تیم با کمترین امتیازها به همراه شهرداری زرند کرمان جنگ بسیار دیدنی به جهت عدم سقوط به رقابتهای لیگ یک را دارند.لازم به ذکر است در سایر بازیها عصر یکشنبه، ذوب اهن میزبان فولاد اکسین خوزستان خواهد بود.شهرداری زرند کرمان،فولاد مبارکه سپاهان صدر نشین را پیش رو خواهد داشت و در نهایت در تهران نیروی زمینی به مصاف نماینده سبزوارموسسه مالی واعتباری ثامن الحجج(ع)خواهد رفت.

تنها شانس

تنها شانس ثامن الحجج

حفظ جایگاه دوم و آسیایی شدن

ادامه مطلب ...