سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

گفتگو با مدیر باشگاه ثامن الحجج(ع)

نامن الحجج از لیگ برتر هندبال کنار رفت 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا مهدی آزاد منجیری، در خصوص خبر روز گذشته درباره کناره‌گیری تیم‌های ثامن سبزوار و مشهد از لیگ برتر هندبال، ‌اظهار کرد: حقیقت این است که طی این چند سال توانسته‌ایم در لیگ هندبال به مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی برسیم و فکر می‌کنیم در این مدت توانسته‌ایم دین خود را به هندبال ادا کنیم.

وی ادامه داد: تصمیم گرفته‌ایم بر روی تیم‌های پایه و استعدادیابی کار کنیم و در زمینه پایه هندبال ساخت و ساز کنیم.

مدیرعامل باشگاه ثامن‌الحجج تصریح کرد: مصلحت این است که این هزینه‌ها در بخش پایه صورت گیرد. در این مدت با حمایت از تیم ملی نماینده ایران توانست در مسابقات جهانی حضور یابد و عملکرد خوبی نیز در عرصه‌های بین‌المللی داشته باشد.

وی با بیان اینکه بازیکنان هر دو تیم هندبال ثامن آزاد هستند؛ افزود: این بازیکنان می‌توانند جذب تیم‌های دیگری شوند و به جایی بروند که فکر می‌کنند حق آن‌ها داده می‌شود و موفق‌تر هستند. اگر کسی خواستار خرید امتیاز این دو تیم باشد ما آماده واگذاری این دو تیم هستیم.

آزادمنجیری اظهار کرد: هنوز در خصوص حضور و یا کناره‌گیری تیم هندبال بانوان در لیگ برتر تصمیم نگرفته‌ایم و طی چند روز آینده این موضوع نیز مشخص خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طی چند سال گذشته حدود 700 نونهال و نوجوان سبزواری در بحث هندبال شناسایی و استعدادیابی شدند. در حال حاضر نیز یک مربی بدنساز اسپانیایی کارگاه آموزشی در سبزوار برای مربیان پایه برگزار کرده است که در ایران بی‌نظیر است و به دنبال این هستیم که در این بخش همچون رشته‌های دیگر فعالیت خود را ادامه دهیم زیرا در 9 رشته‌ای که در آن فعالیت داریم همگی در بخش‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان فعال هستند.

مدیرعامل باشگاه ثامن‌الحجج(ع) در پاسخ به این سوال که صحبت‌هایی مبنی بر عدم رضایت بازیکنان از مبلغ قراردادها و بحث مالی به عنوان دلایل کناره‌گیری ثامن از تیم‌داری در لیگ هندبال است، گفت: من این موضوع را نه تکذیب و نه تائید می‌کنم زیرا در این تصمیم‌گیری عوامل مختلفی دخیل بوده است.

وی همچنین در خصوص اینکه همچنان تصمیم برای حضور در لیگ برتر والیبال از سوی این باشگاه گرفته نشده است، عنوان کرد: هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم. مدیر کل ورزش و جوانان استان باید جلسه‌ای در این مورد داشته باشد تا بتوانیم به نتیجه و تصمیم نهایی برسیم

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد