سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

وقتی حاج حمید شجاع هم عصبانی می شود

مربی تیم ثامن الحجج سبزوار:  

 

آقایان فقط شعار همدلی می دهند 

حمید شجاع در مورد انصراف تیم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار از حضور در لیگ برتر اظهار داشت: متاسفانه سیاست‌های فدراسیون هندبال این است که فقط شعار همدلی می‌دهد و می‌بینید که نتیجه همدلی آنها این شد که تیم‌های اول و دوم لیگ برتر کناره‌گیری کردند؛ متاسفانه از همه بدتر این است که آقایان اصلاً این موضوع برایشان مهم هم نیست و برخی‌ها در رده‌های بالای فدراسیون از این اتفاق خوشحال هستند.

وی ادامه داد: آقایان خوشحال شدند که یک قطب در هندبال حذف شده است. هیچ حرکت و اقدامی از سوی فدراسیون هندبال صورت نگرفته است. برایشان مهم نیست که چه تیم‌هایی در لیگ برتر حاضر خواهند بود، بلکه تنها به فکر ساخت دکوری برای لیگ برتر هستند.

مربی تیم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار خاطرنشان کرد: کمتر از یک سال است که تیم والیبال میزان منحل شد، اما در همین مدت کوتاه هم از رئیس فدراسیون تا مربیان آن تیم به دنبال حل مشکلات این باشگاه بودند. بالاخره موفق هم شدند و توانستند با مسئولان باشگاه ثامن‌الحجج به توافق برسند. آقایان در هندبال فقط شعار می‌دهند که می‌خواهند به والیبال برسند، چراکه فقط در جای خود نشسته‌اند و حرف می‌زنند. آیا همدلی یعنی اینکه از آبدارچی تا بالاترین مسئول فدراسیون از یک استان باشند؟ برخی‌ها از کناره‌گیری ثامن‌الحجج خوشحال هم شدند.

شجاع درمورد تیمداری باشگاه ثامن در لیگ والیبال، گفت: وقتی باشگاه میزان منحل شد، داورزنی و سایر مسئولان والیبال رایزنی کردند تا یک اسپانسر جایگزین میزان کنند که موفق هم شدند با باشگاه ثامن الحجج به توافق رسیدند. در هندبال داشته‌ها را نابود می‌کنند و در والیبال بر داشته‌های خود می‌افزایند. آقازاده رئیس فدراسیون درمورد کناره‌گیری ثامن از لیگ هندبال مصاحبه می‌کند و برای هیچکس اهمیتی ندارد که ما باشیم یا نباشیم

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد