سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

رییس فدراسیون هندبال: سبزوار مهد هندبال ایران است

 رییس و دبیر فدراسیون هندبال: 

 رفتن ثامن از لیگ برتر هندبال ضایعه است.

ابوالحسن مهدوی رئیس فدراسیون هندبال در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ثامن‌الحجج سبزوار مهد هندبال پایه ایران است، در رابطه با برکناری این تیم در روند کاری فدراسیون هیچ مشکلی با باشگاه وجود نداشته است.

وی افزود: این تیم یکی از تیم‌های خوب هندبال کشور است، من وظیفه خودم می‌دانم تا اصرار به ماندن این تیم نمایم و آن‌ها را متقاعد کنم و سرمایه‌گذاری روی این باشگاه و تیم را نیاز فدراسیون می‌دانم.

مهدوی در ادامه خاطرنشان کرد: مشکلاتی بین مبالغ قرارداد بازیکنان و پیشنهاد باشگاه وجود داشته که به اعتقاد شخصی من بازیکنان تیم‌های باشگاه‌های هندبال رقم کمی دریافت می‌کند. با توجه به وقت، انرژی قابل مقایسه با تیم‌های باشگاهی بسکتبال، والیبال و فوتبال نیستند. باید به این مبالغ قراردادها بیشتر رسیدگی شود، البته بالا رفتن رقم‌ها به صورت یک مرتبه منطقی نیست، اما امیدوارم با تعامل بین باشگاه و بازیکنان، به زحمات آن‌ها پاسخ داده شود و باشگاه‌ها نیز با تدابیر خوب نیازهای بازیکنان را تأمین کنند.

فرامرز می‌آبادی دبیر فدراسیون هندبال نیز در خصوص برکناری تیم ثامن گفت: هنوز هیچ‌گونه نامه رسمی مبنی بر برکناری باشگاه ثامن الحجج به دست ما نرسیده است. این تیم برای فدراسیون هندبال قابل احترام است. باشگاه ثامن سه سال پیاپی قهرمان لیگ برتر بوده و باید به فعالیت بزرگ خود در حیطه هندبال کشور ادامه دهد.

وی خاطرنشان کرد: هر تیمی که بخواهد از جامعه هندبال کناره‌گیری کند، ضایعه‌ای برای هندبال است، از جمله تیم ثامن نیز شامل همین موضوع می‌شود.

فدراسیون حساسیت خود را روی تیم‌های لیگ برتر هندبال دارد، چرا که این‌ها سرمایه‌ها و پشتوانه‌های این خانواده محسوب می‌شود، انحلال این تیم لطمه بزرگی به هندبال کشور وارد می‌کند.

دبیر فدراسیون افزود: سیاست‌های تیم ثامن بیشتر در رشته‌های پایه نوجوانان و استعدادیابی هندبالیست‌ها در سطح استان می‌باشند.

به اعتقاد من باید از انصراف تیم ثامن که مهد هندبال کشور است و امیدوارم با جلسات و بررسی مشکلات از این اتفاق ناگوار برای خانواده هندبال جلوگیری کنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد