سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

تا راه اندازی پایگاه خبری والیبال ثامن الحجج سبزوار

مدیر والیبال ثامن الحجج 

 

طی چند روز آینده تمرینات تیم والیبال شروع خواهد شد  

از فرهاد ظریف کمک گرفته ایم  

 

ثامن الحجج جایگزین میزان نشده است

نشست خبری هادی رضایی، مدیر تیم‌های والیبال باشگاه ثامن‌الحجج سبزوار صبح امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. وی در این نشست خبری اظهار داشت: ما با وایلدکارت فدراسیون به لیگ برتر والیبال آمده‌ایم و امتیاز میزان را نخریده‌ایم. حضور ما در لیگ برتر امتیازی است که فدراسیون به ما داده است. ما در مشهد به دنبال قهرمانی هستیم.

وی درمورد جذب بازیکن خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم از بازیکنان بومی استفاده کنیم و در کنار آن با سایر بازیکنان هم صحبت کرده‌ایم. با گزینه‌های مختلفی حرف زده‌ایم؛ خیلی‌ها با باشگاه‌های خود مذاکره کرده‌اند، اما قراردادی ثبت نکرده‌اند و اگر شرایط فراهم باشد جذب‌شان می‌کنیم. ما با چند گزینه خارجی هم صحبت کرده‌ایم تا بتوانیم تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم.

نماینده تام‌الاختیار باشگاه ثامن در تیم‌های والیبال این باشگاه عنوان کرد: ما کار اصلی‌مان را تازه از روز گذشته آغاز کرده‌ایم. در حال مشورت گرفتن از بزرگترها هستیم تا بهترین گزینه را انتخاب کنیم. هم گزینه داخلی و بومی داریم و گزینه خارجی؛ از چند نفر هم برنامه گرفته‌ایم تا به جمع‌بندی برسیم.

رضایی درمورد کناره‌گیری باشگاه ثامن از تیمداری در لیگ برتر هندبال گفت: موضوع کناره‌گیری ما از هندبال هنوز مشخص نیست و طی روزهای آینده تکلیفش مشخص خواهد شد.

مدیر تیم‌های والیبال ثامن‌الحجج سبزوار درخصوص انتخاب جبار قوچان‌نژاد به عنوان سرمربی، تصریح کرد: وی یکی از مربیان خوب والیبال مشهد و استان است که کمک زیادی به ما کرده است. قوچان‌نژاد یکی از گزینه‌های ما محسوب می‌شود و امکان دارد در بخش‌های مختلف از وی استفاده کنیم؛ انتخاب وی به عنوان مدیر فنی یا مربی هنوز مشخص نیست.

وی با بیان اینکه هدف ما تنها حضور در لیگ برتر نیست، اظهار داشت: ما تازه به والیبال کشور ورود کرده‌ایم و این برنامه در دراز مدت جواب خواهد داد. ما محکم پای کار ایستاده‌ایم و با نیت تبلیغات به لیگ نیامده‌ایم. نباید دغدغه ما این باشد که ثامن تا سال بعد هم می‌ماند یا نه، بلکه باید به فکر اجرای برنامه‌ها آینده باشیم.

رضایی با مقایسه باشگاه ثامن و میزان عنوان کرد: هر باشگاهی شرایط خاص خودش را دارد و فکر نمی‌کنم اتفاقی که برای میزان افتاد برای ما هم رخ بدهد. ما مشکل خاصی نداریم و اگر می‌خواستیم معروف شویم به لیگ برتر فوتبال ورود می‌کردیم. اهالی والیبال باید از ما حمایت کنند، چراکه مشهد مستحق داشتن یک تیم بزرگ است، اما تضمینی وجود ندارد که بخواهیم قهرمان شویم. ما به دنبال کمک به والیبال خراسان هستیم و اگر همه کمک کنند قطعاً شرایط خوبی حاکم خواهد شد.

مدیر تیم‌های والیبال باشگاه ثامن‌الحجج سبزوار در پاسخ به این سوال که آیا مسابقات این تیم در مشهد برگزار خواهد شد یا در سبزوار، اظهار داشت: حدود 8 مسابقه را در مشهد برگزار می‌کنیم و سایر مسابقات در سبزوار انجام خواهد شد. ما به خوبی می‌دانیم که اگر حمایت رسانه‌ها نباشد با مشکل روبرو خواهیم شد.

وی درمورد کمک گرفتن از فرهاد ظریف، خاطرنشان کرد: نمی‌توانم این موضوع را کتمان کنم. از وی مشورت گرفته‌ایم، اما این تنها مربوط به ظریف نمی‌شود، بلکه از سایر گزینه‌ها هم کمک می‌گیریم. حضور ظریف در هر تیم انگیزه ایجاد می‌کند و چه اشکالی دارد بتوانیم از حضور ظریف و امثال وی استفاده کنیم.

نماینده تام‌الاختیار باشگاه ثامن در تیم‌های والیبال این باشگاه، افزود: یکی از مهمترین ویژگی‌های باشگاه ما اخلاق‌مداری است و تاکید زیادی روی این موضوع داریم. آمده‌ایم که بمانیم و با تفکر حرفه‌ای پیش‌ برویم، اما هیچ تضمینی وجود ندارد. بانک ملی در سال‌های گذشته کمک زیادی به ورزش کشور کرد، اما حالا اثری از آن وجود ندارد. بهتر است نگاهی به پیشینه تیم‌ها هم بیاندازیم. ما برای کمک به والیبال آمده‌ایم و در این راه باید اختلاف سلیقه‌ها را هم تحمل کنیم.

رضایی با بیان اینکه ما در لیگ برتر بانوان هم تیمداری می‌کنیم، افزود: بودجه تیم را هنوز مشخص نکرده‌ایم، اما برای اینکه بتوانیم بودجه خوبی ببنیدیم تدابیر خوبی اندیشیده‌ایم. وقتی بخش خصوص ورود پیدا می‌کند باید حمایت شود؛ چه اشکالی دارد به دنبال تبلیغات هم باشیم؟

مدیر تیم‌های والیبال باشگاه ثامن درمورد بحث فرهنگی اظهار داشت: شک نکنید که کار فرهنگی که در ثامن انجام می‌شود خیلی بالاتر از تیم‌های دیگر است. به هر حال وقتی بازیکنی نزدیک به یک میلیارد قرارداد می‌خواهد باید روی وی کار فرهنگی هم انجام  دهیم.

رضایی گفت: تلاش می‌کنیم بازی‌های خود را در سالن شهید بهشتی برگزار کنیم. تمرینات تیم در ۴ – ۵ روز آینده آغاز می شود. تا مربی بتواند برای در اختیار گرفتن بازیکنان مدنظرش اقدام کند.

وی ادامه داد: ما هنوز نامه اعلام انصراف نداده‌ایم و تا چند روز آینده همه چیز مشخص می‌شود. ما در رشته‌های مختلف پتانسیل بالایی داریم. از مسئولان ثامن خواهش می کنم در رشته‌های دیگر و هندبال فعالیت خود را ادامه دهد. هر زمان که رسماً کناره‌‌گیری کردیم آن زمان سوال کنید که چرا از والیبال کنار رفته‌ایم.

مدیر تیم‌های والیبال باشگاه ثامن‌الحجج سبزوار درمورد اینکه گفته می‌شود فدراسیون و سازمان لیگ مخالف برگزاری 8 مسابقه در مشهد هستند، افزود: ما شرایط خودمان را پیش از این در فدراسیون اعلام کرده‌ایم. فدراسیون با شرط ما موافقت کرده است و ما هم به همین دلیل تیمداری می کنیم. به هر حال سبزوار هم امکانات خوبی دارد و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

رضایی خاطرنشان کرد: موضوع فوتبال و والیبال متفاوت است؛ ما شرط کرده‌ایم 8 مسابقه در مشهد برگزار کنیم و 8 مسابقه در سبزوار و این موضوع تایید شده است. دنبال این هستیم که ردپایی از خودمان در ورزش بگذاریم و این کار را هم خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد