سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه اصفهان: هواداران سبزواری همیشه پشتیبان تیم خود بوده اند

محسن طاهری: هواداران سبزواری همیشه پشتیبان تیم خود بودند و در طول بازی بدون هیچ‌گونه حاشیه‌سازی تیم مورد علاقه خود را تشویق می‌کردند.

 سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه هر تیمی که از فرصت‌ها استفاده بهتری کند می‌تواند به برتری برسد، گفت: جذابیت لیگ برتر هندبال نسبت به سال‌های اخیر افزایش‌یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، محسن طاهری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بازی فردا مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: در شروع فصل جدی لیگ برتر هندبال کشور بازیکنان بومی و جوان متعددی به تیم ما جذب‌شده‌اند و ازلحاظ بدنی در آمادگی کامل قرار داریم ولی امیدواریم در بازی فردا با کم‌تجربگی بازیکنان دچار مشکل نشویم.

وی با بیان اینکه ما شناخت کافی از تیم بیتای سبزوار داریم، افزود: بازیکنان بیتای سبزوار بومی و جوان هستند و خوشبختانه امسال این تیم به‌سوی بومی‌سازی حرکت کرده و قطعاً بیتای سبزوار در آینده شرایط بهتری را پیدا می‌کند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان ادامه داد: موضوع پیش‌بینی در ورزش معنایی ندارد و بازیکنان تیم ما هم سعی می‌کنند در مقابل حریف بهترین عملکرد را ارائه دهند، قطعاً فردا هر تیمی که بهتر بازی کند و فرصت‌ها استفاده بهتری کند می‌تواند به برتری برسد.

طاهری با بیان اینکه برای بازی فردا هیچ محروم و مصدومی نداریم، تصریح کرد: با ترکیب کامل برای کسب پیروزی به مصاف بیتای سبزوار می‌رویم.

وی با بیان اینکه امسال سطح لیگ برتر هندبال نسبت به سال‌های گذشته افزایش‌یافته است، بیان کرد: بازیکنان مطرح در تیم‌های لیگ برتری پخش‌شده‌اند و اگر در طول مسابقات داوران دقت بیشتری کنند باعث جذاب‌تر شدن لیگ می‌شود.

سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان اضافه کرد: تیم‌های لیگ برتری شرایط برابری دارند و مسابقات با حساسیت‌های بسیاری دنبال می‌شود.

طاهری با اشاره به شور و اشتیاق هواداران سبزواری نسبت به ورزش هندبال، یادآور شد: هواداران سبزواری همیشه پشتیبان تیم خود بودند و در طول بازی بدون هیچ‌گونه حاشیه‌سازی تیم مورد علاقه خود را تشویق می‌کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد