سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

ثامن الحجج(ع)

چرا قهر سکوها و تیم ثامن رخ داده است؟

دیروز که برخلاف همیشه کمی دیرتر به شهرک توحید رسیدم انتظار جای پارک فراوان برای ماشین خود نداشتیم. 

 

اما دیدیم که محوطه پیرامونی سالن بسیار خلوت است و به راحتی ماشین را پارک کرده و به سالن وارد شدیم و با سکوهای خالی (علیرغم هفته های گذشته) مواجه شدیم باز هم بسیار شگفت زده نشدیم. 

 

اما وقتی کمی نشستیم متوجه تحرک برخی از تماشاچیان بهمراه لیدرها شدیم که گویا این هفته با هفته های دیگر فرق می کند و از آن شعارهای همیشگی خبری نبود. 

 

لحظاتی گدشته و تیم ثامن الحجج سبزوار وارد میدان شد اما خبری از استقبال تماشاچیان نبود خبری از تشویق نبود بسیار شگفت زده و ناراحت شدیم. 

 

دیروز در سالن بوی رفاقت نبود. 

 

دیروز در سالن بوی محبت نبود. 

 

دیروز در سالن بوی خوش همبستگی سبزواریها مردم خونگرم دیار سربداران نبود. 

 

دیروز در سالن بوی نفرت ، کینه ، حسد ، بخل و... بود. 

 

هر چه بود مسابقه بسیار سرد و کسل کننده آغاز شد ، بازیکنان هم تحت تأثیر جوی سکوها بسیار بی رمق و بد مسابقه را آغاز کردند و هر چه می زندند به در بسته می خورد و از طرفی تیم نفت و گاز گچساران بسیار خوب مسابقه را آغاز کرد و از اختلاف سکوها و بازیکنان حداکثر بهره را می برد.  

محمد سیاوشی هم همانند روزهای قبل خود نبود و نتوانست گره گشای تیم باشد حتی رافائل علیرغم میل باطنی مجبور به تعویض محمد سیاوشی با امیر مسکنی شد. 

 

بازی تا دقیقه 15 نیمه اول به نفع تیم میهمان پیش می رفت که در دقیقه 15 مسابقه تیم سبزوار توانست به یک گل از حریف خود پیش بیفتد اما این برتری دقایق اندکی بیشتر ماندگار نبود و دوباره تیم گچساران پیش افتاد تا دقیقه 27 بازی که تماشاچیان هم شکست نیمه اول مسابقه را پذیرفته بودند اما تیم ثامن به خود آمد و ضمن کاهش اختلاف برتری خود را بر تیم جوان گچساران دیکته کرد و در پایان نیمه اول با اختلاف دو گل و با نتیجه 20 بر 18 به نفع ثامن الحجج سبزوار دو تیم به رختکن رفتند. 

 

اما این مسابقه یک میهمان ویژه داشت و ایشان کسی نبود جزء هنرمند برتر تئاتر ، سینما و تلویزیون کشور استان ایرج نوذری که در اواسط نیمه اول مسابقه در سالن حاضر شد و حال و هوای سالن را تا حدودی عوض کرد و اما در بین دو نیمه هم به ابراز احساسات تماساچیان پاسخ داد. 

 

نیمه دوم 

 

و اما نیمه دوم ، بازی متفاوتی را ثامن ها آغاز کردند و با تمام توان وارد مسابقه شدند و نتیجه این نیمه خود گواه این مدعاست. 

 

در این نیمه درخشش بی نظیر امیر مسکنی در مهار ضربات و همچنین مهار پی در پی ضربات پنالتی ، توپ ربائی های مجتبی حیدرپور و فرارهای هیجان انگیز این بازیکن ، حرکات ترکیبی میلاد مسائلی ، رحیم مؤمنی زاده و اکبر خوش نویس و همه و همه دست به دست هم داد تا یک نیمه متفاوت را شاهد باشیم که در پایان این نیمه نتیجه خوب و جالب 23بر 8 به نفع سبزوار رقم خورد تا ثامن الحجج سبزوار تیم نفت و گاز گچساران را با نتیجه 43بر 26 بدرقه نماید. 

  

اما تیم ثامن الحجج که بدون استقبال تماشاچیان وارد مسابقه شده بود بدون بدرقه از میدان خارج شد تا قهر سکو و میدان علیرغم پیروزی خوب همچنان باقی بماند. 

  

و ما هم که دیروز به دلیل تعداد اندکمان نتوانستیم از بچه ها و عوامل تیم استقبال و در پایان هم همانند همیشه تشکر کنیم از طریق این وبلاگ می گوئیم مدیرعامل محترم ثامن الحجج جناب آقای دکتر میرعلی ، مدیر محترم ورزشی باشگاه جناب آقای مهدی آزادمنجیری ، سرپرست محترم تیم ، سرمربی با دانش ، مربی خوش اخلاق ، مترجم ، بدنساز ، کادر فنی ، الله کرم و سجاد استکی ، هادی طالبی ، اکبر خوش نویس ، حجت راه شناس ، مهدی بیجاری ، سجاد ندری ، میلاد مسائلی ، محمد سیاوشی ، امیر مسکنی ، ایمان کوثری ، رحیم مؤمن زاده ، مجتبی حیدرپور ، پویا نوروزی ، عرفان سعیدی ، امید سه کناری ،حسن خلیقی و ... متشکریم 

 

نتایج سایر مسابقات دیروز 

 

 نیروی زمینی تهران 26       26 صنعت مس کرمان 

هپکو اراک 25               21 کاسپین قزوین 

 

مسابقات امروز 

نیک اندیش اصفهان      ثامن الحجج مشهد

بافق یزد          صبای قم 

جدول رده بندی  

انشاء الله بعد از مسابقات امروز

 

نظرات 3 + ارسال نظر
هوادار جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 22:25

این لیگ دیگه جذابیت نداره وقتی دیگر تیم ها به گفته مسولانشان برای کسب رتبه دوم وارد مسابقات لیگ میشوند چه انتظاری میرود یادش بخیر سال های گذشته زمانی که سپاهان و ذوب اهن به سبزوار میومدند سالن ی ساعت قبل پر میشد ولی حالا ....اگر همان اول فصل کاپ قهرمانی را به سبزوار میدادند مطمئن باشید هیچ تیمی اعتراض نمیکرد در ضمن فکر میکنم ثامن با داشتن این همه بازیکن نتایج زیاد خوبی نگرفته(به لحاظ تفاضل)بعلاوه باخت ناباورانه در یزد که حتی برای سایت باشگاه هم قابل هضم نبود و خبری رو از باخت روی سایت قرار ندادند از جمله عوامل قهر تماشاگران با تیم بود....

Kamran یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 14:04

البته بازیکنای سبزوار اصلا هیچ استراحتی نداشتن
لیگ، باشگاههای اسیا، ملتهای اسیا! و بقیه تیم ها همه در حال استراحت و بدن سازی بودند. کمی حرفه ای فکر کنید لطفا.
عدم اطلاع رسانی مناسب، بی ارزش بودن بازی، و ٥شنبه بودن از این عوامل بودش

ss شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 15:03

اخ که چقد تو پاچه خواری بدبخت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد