سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

هر دم از باغ ....

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت:  

ثامن‌الحجج سبزوار نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر والیبال خواهد بود. 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آشنانیوز، کوروش صبوریان در کنفرانس خبری با حضور اصحاب رسانه در خصوص وضعیت هیات هندبال استان اظهارکرد: صحبت‌هایی در این خصوص صورت گرفته، جلسه تکمیلی را در این آینده خواهیم داشت و کاندیدا ثبت نام شوند و هر چه زودتر مجمع را برگزار می‌کنیم تا هندبال استان از این حالت خارج شود.

 

وی با اشاره به تصمیم باشگاه ثامن‌الحجج برای کناره‌گیری از لیگ هندبال نیز گفت: خیلی تلاش کردیم دکتر میرعلی را از این تصمیم منصرف کنیم اما باید از این باشگاه تشکر کرد که در تمام عرصه‌ها و رشته‌ها در سطح کشور به صورت کلان کمک می‌کنند. به هر حال تصمیم گرفته‌اند مدتی از هندبال کناره‌گیری کنند و دلایل خاصی برای این موضوع دارند به همین دلیل امسال تیم نخواهند داد و شاید سال بعد قدرتمند در لیگ هندبال حاضر شوند ولی همچنان در رشته‌های دیگر حضور دارند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: تا به امروز کناره گیری ثامن‌الحجج رسمی اعلام نشده بود اما ساعاتی پیش میرعلی در اداره کل حضور پیدا کرد و کناره گیری خود را رسمی اعلام کرد، تا با به طور رسمی کار پیدا کردن اسپانسر برای تیم‌های هندبال را نیز آغاز کنیم. اما طبق صحبت های انجام شده مالک باشگاه ثامن الحجج موافقت خود را در خصوص تیم داری در رشته والیبال اعلام کرد و قرار است در والیبال سرمایه‌گذاری کنند.

 

وی افزود: با شخص داورزنی رئیس فدراسیون والیبال نیز صحبت‌هایی انجام دادیم و قرار شد یک امتیاز لیگ برتری صفر در اختیار باشگاه ثامن‌الحجج(ع) سبزوار قرار بگیرد. مشهد را جدا از شهرهای دیگر استان نمی‌دانیم و این تیم نماینده استان خواهد بود. احتملا بازی‌های خانگی نیمی در مشهد و نیمی در سبزوار برگزار شود. انتخاب سرمربی و بازیکنان نیز در اختیار خود باشگاه است و ما دخالتی نمی‌کنیم.

 

صبوریان خاطرنشان کرد: برای تیم‌های هندبال استان در حال مذاکره هستیم و تا پایان هفته نام این تیم ها اعلام می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد