سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

هندبال خراسان جانی دوباره می گیرد

تیم هندبال سبزوار "بیتا"
نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر هندبال معرفی شد.
  
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، رشته هندبال یکی از ورزش‌هایی است که خراسان را مهد پرورش بازیکنان بزرگ آن می‌دانند اما سال‌ها به دلیل بی توجهی در برزخ بلاتکلفی به سر می‌برد و این شرایط با کناره گیری باشگاه ثامن الحجج(ع) از لیگ برتر سخت‌تر از گذشته شد و فصل گذشته لیگ برتر بدون حضور خراسانی‌ها پیگیری شد.

اما پس از این مدت، با رایزنی‌های مختلف بزرگان این رشته باعث شد تا سر انجام این شرایط پایان دهد و شهر سبزوار که قطب هندبال کشور نامیده می‌شود دوباره به لیگ بازگردد. شرکت تجارتی بیتا که در زمینه محصولات زعفران فعالیت می‌کند، به عنوان حامی هندبال استان وارد میدان شده و قرار است در فصل جدید در لیگ برتر هندبال تیم‌داری کند.

سرپرست تیم هندبال بیتا سبزوار:
به دنبال کسب نتایج ارزشمند در لیگ برتر هندبال هستیم

سرپرست تیم هندبال بیتا سبزوار گفت: خوشبختانه قائم‌مقام شرکت تجارتی بیتا، مهدی جهانبانی از علاقه مندان به هندبال هستند که خود وی نیز سبزواری است. امیدواریم بتوانیم با حفظ این سرمایه به نتایج ارزشمندی در هندبال استان و کشور برسیم.

وی در خصوص شرایط تیمش خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تمرینات تیم را دیر آغاز کردیم اما بازیکنان خوب و با انگیزه‌ای داریم. تمامی بازیکنان تیم بومی هستند و امید است بتوانیم برای اولین سال حضور تیم در لیگ برتر، قدرت خود را نشان دهیم.

وی در خصوص برنامه‌های تیم هندبال بیتا اظهار کرد: خوشبختانه برنامه ریزی وچشم‌انداز باشگاه بلند مدت است و قرار است در این چشم انداز پنج ساله به روزهای اوج هندبال استان برسیم.
 
سرپرست تیم هندبال بیتا درباره بازیکنان تیمش عنوان کرد: خوشبختانه از بازیکن 13 سال تا 35 ساله در تیم حضور دارند. سعی می‌کنیم نام سبزوار را دوباره در هندبال کشور زنده کنیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
هوادار دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت 20:22

با سلام.
آیا امکانش هست که از تمرینات تیم تصاویری توی وبلاگ قرار بدهید؟

هواداررررر جمعه 28 آبان 1395 ساعت 17:19

برد شیرین اولین بازی تبریککک.......
باریکلاا به هادی طالبی و ایممااااااااااااان کوثری.....باریکلا باغیرتا

امیر دوشنبه 8 آذر 1395 ساعت 20:06

با عرض خسته نباشید. خدمت آقای قربانی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد