سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

نتایج

جشن قهرمانی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج سبزوار


بازگشت تیم قهرمان مسابقات والیبال نشسته جام باشگاههای آسیا


دومین پیروزی تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار در لیگ دسته اول با نتیجه 24 بر 22


عدم حضور رستم کلا در مقابل ثامن الحجج سبزوار


پیروزی ثامن الحجج مشهد در آخرین رقابت خود در لیگ برتر کشتی


پیروزی تیم هندبال ثامن الحجج تهران در لیگ برتر هندبال بانوان


 

 سایت فدراسیون هندبال اینچنین نوشت:

                                               جشن قهرمانی برای ثامن الحجج سبزوار

پایان رقابتهای لیگ برتر بانوان + جدول رده بندی

دقایقی قبل با انجام سه مسابقه پرونده نهمین دوره رقابتهای لیگ برتر بانوان با قهرمانی ثامن الحجج سبزوار بسته شد.در هفته پایانی که به نام شهیده مطهره نسرین گلستانی مزین شده بود ، سبزواریها میزبان شهید چمران لارستان بودند که موفق شدند با حساب 32بر7 به برتری رسیده و با 19 امتیاز قهرمانی خود را به مانند دو فصل گذشته تکرارکنند. این دیدار با حضور مسئولان باشگاه ثامن الحجج و همچنین جلال کوزه گری رئیس فدراسیون در سالن سربداران شهر سبزوار انجام شدودر پایان با اهدای احکام قهرمانی و همچنین اهدای کاپ از قهرمان این فصل تقدیر شد.در دیگر بازیها هم در تالار فدراسیون هندبال ثامن الحجج تهران موفق شد به مانند بازی رفت تیم شرکت بام ایران را مغلوب کرده و با نتیجه 33بر15 به برتری برسد.همچنین تیمهای ذوب آهن اصفهان و شهرداری سنندج هم در کردستان رودرروی هم قرار گرفتند که در پایان این شاگردان نشمین شافعیان بودند که موفق شدند با کسب برتری 28بر22 عنوان نایب قهرمانی خود را هم مسجل کنند و با 14امتیاز سکوی دوم را از آن خود نمایند.در این رقابتها تیمهای ثامن الحجج تهران با 12، ذوب آهن با 10، شرکت بام ایران  با 3 و شهید چمران لارستان با 2 امتیاز در رده های سوم تا ششم جای گرفتند.همچنین تیمهای  ثامن الحجج تهران با به ثمر رساندن 259 گل بهترین خط حمله و تیم ثامن الحجج سبزوار هم با دریافت 140 گل بهترین خط دفاعی را به نام خود ثبت نمودند.جدول پایانی لیگ برتر بانوان به صورت زیر است :

        نام تیم              بازی    برد      مساوی       باخت     گل زده    گل خورده    امتیاز     تفاضل

1-ثامن الحجج سبزوار    10        9           1             -          238          140        19      +98

2-شهرداری سنندج      10        7           -             3          248          192        14      +56         

3-ثامن الحجج تهران      10        5          2             3          259          180        12     +79

4-ذوب آهن اصفهان      10        4          2             4          210          215        10     -5

5--شرکت بام ایران       10        1          1             8          163          269        3       -106

6-شهید چمران لارستان 10        1          -             9          153          275        2       -122





خبرگزاری آریا نوشته است:

تیم والیبال نشسته ثامن الحجج سبزوار به میهن بازگشت

  خبرگزاری آریا-تیم والیبال نشسته ثامن الحجـج سبــزوار پس از کسب عنوان قهرمانی بامداد امروز به میهـن بازگشت .
به گزارش خبرگزاری آریا، تیم والیبال نشسته ثامن الحجج سبزوار که به عنوان نماینده ایران در رقابت های قهرمانی والیبال نشسته باشگاه های آسیا حضور داشت، پس از شکست دادن تیم عراق و کسب سهمیه قهرمانی رقابت های باشگاه های جهان به میهن بازگشت .
افتخار آفرینان کشورمان در این دوره از رقابتها و در دیدار نهایی به مصاف تیم پلیس عراق رفت.
والیبالیست‌های کشورمان در این مسابقه تیم عراق را سه بر یک شکست دادند .
به این ترتیب تیم‌های پلیس عراق ، یونن چین ، شانگهای چین و اکتای قزاقستان در رده‌های دوم تا پنجم ایستادند.
مسابقات والیبال نشسته قهرمانی باشگاه های آسیا با حضور تیم های ثامن الحجج سبزوار، شانگهای چین، یونن چین، آکتای قزاقستان و عراق برگزار شد .
این تیم با سرمربی گری آقای هادی رضایی و با سرپرستی آقای منوچهر پورحسن در رقابت های باشگاه های آسیا که از 21 تا 24 آذر در شهر پکن برپا بود، حضور یافت .




خبرگزاری فارس :
سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار:
با تجربه چند بازیکن باسابقه خود به پیروزی رسیدیم

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار گفت: تیم ما نیز امروز اشتباهات زیادی داشت اما در مجموع با تجربه چند بازیکن با سابقه خود به پیروزی رسیدیم.


به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسن ثنایی بعد از پیروزی شاگردانش مقابل تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان اظهار داشت: دو تیم بازی خوبی و برابری را ارائه دادند و اگر ما با اختلاف اندک دو گل به پیروزی رسیدیم فقط به دلیل تجربه بازیکنان و درخشش دروازه‌بان ملی‌پوش و با تجربه ما بود که توانست موقعیت زیادی را از تیم حریف بگیرد.

وی، تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان را تیمی یک‌دست، جوان، سرعتی، با انگیزه اما کم‌تجربه خواند و افزود: تیم ما نیز امروز اشتباهات زیادی داشت اما در مجموع با تجربه چند بازیکن با سابقه خود به پیروزی رسیدیم.

سرمربی تیم ثامن‌الحجج سبزوار یادآور شد: تعدادی از بازیکنان تیم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار از تیم‌های جوانان و نوجوانان انتخاب شده و دو بازیکن پیشکسوت و با تجربه و دو بازیکن تیم ملی جوانان در تیم ثامن‌الحجج هستند با این وجود همه بازیکنان بومی هستند.

ثنایی تصریح کرد: اگر در برابر تیم هندبال جوان و بی‌تجربه سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان به پیروزی رسیدیم این پیروزی را مدیون بازیکنان با تجربه خود هستم.

وی، امیر احمد شهرآبادی دروازه‌بان ثامن‌الحجج سبزوار را عامل اصلی شکست تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان عنوان و از بازی فوق‌العاده وی در این بازی تمجید کرد.

ثنایی، کم‌تجربگی بازیکنان تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان را نقطه ضعف این تیم و همچنین جوانی، دوندگی و جنگندگی را نقطه قوت تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان قلمداد کرد و اذعان داشت: ما انتظار نداشتیم در مقابل چنین تیم با نشاط و با انگیزه‌‌ای در کاشان قرار بگیریم.

وی افزود: اگر تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، مقداری بازی تدارکاتی بیشتری می‌داشت به طور یقین بازی بهتری ارائه می‌داد.

سرمربی تیم  هندبال ثامن‌الحجج سبزوار بازی‌های امسال لیگ دسته اول هندبال کشور نسبت به سال گذشته را متفاوت خواند و متذکر شد: انحلال تیم‌های هندبال اصفهانی مبارکه و سپاهان و حضور بازیکنان این تیم در لیگ دسته اول کیفیت بازی‌های لیگ دسته اول هندبال کشور را افزایش داده است.

بازی دو تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و ثامن‌الحجج سبزوار از هفته دوم این رقابت‌ها با نتیجه 24 بر 22 به سود تیم ثامن‌الحجج سبزوار به پایان رسید.





خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران نیز اینچنین نوشت:


مربی تیم ثامن الحجج: کشتی گیران مزد زحمات خود را گرفتند

مشهد - ایرنا - مربی تیم کشتی ثامن الحجج (ع) مشهد گفت: کشتی گیران ما با پیروزی بر تیم شهدای زنجان مزد زحمات و تلاش های خود را گرفتند.

  محمد اصلانی عصر امروز جمعه بعد از مسابقه تیم های ثامن الحجج (ع) مشهد و شهدای زنجان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: رقابت خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم و بازیکنان ما در این بازی با شناخت نقاط ضعف تیم حریف توانمندی های خود را به خوبی به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: تیم کشتی ثامن الحجج (ع) مشهد در مسابقه های لیگ برتر کشتی سال جاری حضور موفقی داشت و توانستیم به رده سوم صعود کنیم.

وی سطح کیفی مسابقه های لیگ برتر کشتی را خوب ارزیابی کرد.

سرمربی تیم کشتی شهدای زنجان هم گفت: کشتی گیران ما در این مسابقه تلاش بسیاری برای غلبه بر حریفان انجام دادند ولی در مقابل تیم مقابل کم آوردند.

رسول نوروزی اظهار داشت: در مجموع در این مسابقه شانس با ما یار نبود و نتوانستیم از موقعیت های لازم برای کسب برتری بهره لازم بگیریم.

وی اضافه کرد: با این شکست در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر باقی ماندیم و امیدوارم سال آینده با جذب کشتی گیران بهتر حضور موفقی در این مسابقه ها داشته باشیم.

تیم کشتی ثامن الحجج (ع) مشهد در راستای هفته سوم دور برگشت و پایانی مرحله گروهی لیگ برتر کشتی آزاد کشور در سالن شهید بهشتی این شهر به مصاف تیم شهدای زنجان رفت و در پایان با شکست پنج بر دو حریف خود به رده سوم جدول رده بندی گروه ب این لیگ صعود کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد