سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

حضور تیم هندبال بانوان ثامن الحجج سبزوار در لیگ برتر هندبال ایران

با وجود انجام مراسم قرعه‌کشی
لیگ برتر هندبال بانوان به تعویق افتاد

سبزوار دوباره اضافه شد

 

 

خبرگزاری ایمنا: فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان ایران که قرار بود جمعه هفته جاری آغاز شود به دلیل اضافه شدن تیم ثامن‌الحجج سبزوار به تعویق افتاد.

یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸

به گزارش ایمنا، لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور که قرار بود از جمعه ۴ مهرماه آغاز شود، به تعویق افتاد و تاریخ شروع آن هنوز مشخص نشده است.
مراسم قرعه‌کشی این مسابقات چندی پیش با حضور ۷ تیم ذوب‌آهن اصفهان، دنیای مونای البرز، شهید چمران لارستان، نفت و گاز گچساران، شهرداری سنندج و هیأت هندبال شهرستان طرقبه و شاندیز برگزار شد اما فدراسیون هندبال که ابتدا تیم ثامن‌الحجج سبزوار را از لیگ امسال کنار گذاشته بود، دوباره تصمیم گرفت این تیم را به جمع تیم‌های حاضر اضافه کند.
به این ترتیب احتمال دارد لیگ برتر دوباره قرعه‌کشی شود و در غیر اینصورت، ثامن‌الحجج با تیمی که در هفته نخست استراحت داشت روبه‌رو خواهد شد.
کمیته انضباطی فدراسیون هندبال پس از غیبت چند ملی‌پوش دو تیم ثامن‌الحجج مشهد و سبزوار در اردوی تیم ملی مردان، حکم به محرومیت یک ساله این دو تیم و تیم بانوان سبزوار از لیگ برتر داد اما به نظر می‌رسد به اشتباه خود در مورد تیم بانوان این باشگاه پی برده است و قهرمان ۳ دوره اخیر لیگ بانوان را که هیچ نقشی در حواشی اخیر نداشتند به مسابقات بازگردانده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد