سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

معرفی بازیکنان تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ایمان کوثری  

متولد سال 1368 

شهرستان سبزوار 

آغاز هندبال از 12 سالگی 

عضو تیم های شهرداری ششتمد ،شهرداری سبزوار،کابل خودرو سبزوار ،ابومسلم و ثامن الحجج سبزوار 

قهرمانی جوانان باشگاه های ایران با شهرداری ششتمد 

و چندین قهرمانی و نایب قهرمانی دیگر کشوری و استانی 

مقام های اول و دوم در مسابقات آسیایی 

مقام پنجم در مسابقات جهانی دانش آموزی 

سابقه ملی : 

از 16سالگی تیم ملی دانش آموزی 

تیم ملی نوجوانان 

تیم ملی جوانان  

عضو تیم ملی در مسابقات جهانی نوجوانان در مصر

نظرات 2 + ارسال نظر
ناصر شنبه 17 اردیبهشت 1390 ساعت 09:08

سلام
آقای قربانی خوشا به غیرتت
خیلی خوشم اومد
خیلی وقته دنبال یه سایت درست و حسابی از بروبچه های هندبال سبزوار می گشتم که دیگه داشتم ناامید می شدم تا اینکه وبلاگه شما را دیدم
واقعا خیلی عالیه فقط یه لطفی بکن همیشه به روز نگهش دار .ظاهر وبلاگم اگه قشنگ تر کنی بهتره وگرنه اگه هم نشد فدای سرت
در ضمن اگه کمکی خواستی می تونی رو من حساب کنی واقعا ممنون .تیم هندبال سبزوار باید واقعا به این هوادارای باغیرتش افتخار کنه
سبزوار مهد هندبال ایران

درود بر آقا ناصر گل
منم خودم دنبال یه سایت میگشتم که لا اقل بازی های سبزوار رو بدونم کیه.
اما نبود.
واست دعوت نامه نوشتم که با هم به روز کنیم.به آقا میلاد هم که آماده همکاری با ماست دعوت نامه فرستادم.
شماره تلفن واسم ایمیل کن.
شماره من ۹۱۵۹۷۲۰۸۹۸
ضمنا من ششتمد هستم.اگه این طرفا اومدی یه سری به ما بزن.
به امید قهرمانی هندبال سبزوار

ناصر شنبه 17 اردیبهشت 1390 ساعت 20:49

سلام چاکر آقا مصطفی گل
آقا این شماره منه ۰۹۱۵۹۷۲۵۸۵۶
ممنون از لطفت که قبول کردی .
از این به بعد هر وقت کاری داشتی می تونی رو کمک من حساب کنیم .
اول اگه می تونی بیا همین معرفی بازیکنارو کامل کنیم تا بعد برسیم به بقیه
فعلا

همه میتوانند به هندبال سبزوار کمک کنند.
امروز قبل از بازی سعی میکنم واسه مصاحبه با بازیکنا برم سالن.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد