سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

پیامک ها به شماره 9368543157

از بازیکنای خارجی تشویق کنید3774***0939

لطفا دو بازیکن خارجی تیم ثامن رو توسط هواداران تشویق کنید6560***915

سلام بازی روز دوشنبه هندبال ساعت چند شروع میشه؟لطفا لیدر ها با بوقچی ها هماهنگ تر باشنداز برنامه های هنری در طی بازی جهت روحیه بازیکنان و تماشاگران استفاده شود.با تشکر   3275***0915

بازم به لطف داوری بردید واستون متاسفم 6116***935 

 

از همه هواداران هندبال سبزوار تشکر می کنیم. 

 سوالات و نظرات شما فردا به آقای شعبانپور تحویل داده میشه و سعی میکنم فردا عصر پاسخ ایشون رو روی وبلاگ منتشر کنم. 

 

منتظر نظرات انتقادات و پیشنهادات شما هستیم. 

نظرات 4 + ارسال نظر
ناصر شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 15:21

سلام
با تشکر از دوستان فهیم
من خودم چند بار شخصا رفتم با لیدرها صحبت کردم (لیدر سمت دروازه شمالی) که بازیکنای خارجی رو هم تشویق کنن
ولی اصلا توجهی نمی کنه !
از شما آقای قربانی میخوام که تو این بازی آخر که تو سبزواره به لیدرها بگین که بازیکنای خارجی رو هم تشویق کنن
ممنون از لطف شما

ناصر شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 15:34

سلام می خواستم ببینم بازیکنایه خارجی تیم فصل بعد با تیم هستن یا قرارداداشون تموم میشه؟
و اینکه اگه قراردادشون تموم میشه آیا آقای شعبانژور نگهشون میداره یا نه؟

سلام
قرارداد که دارن.
اما بستگی داره
آقای شعبانپور میگفت اگه احساس کنیم به بازیکنای خارجیمون نیاز داریم نگهشون میداریم.

میلاد شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 23:09

سلام فصل بعد اکاکی هست ولی مامیا نهرحیم مومنی هم میاد خرمی میره و سیاوشی میاد

طبق حرفایی که من از حاج قاسم شعبانپپور شنیدم جواد خرمی ۳ سال قرارداد داره
و فعلا تصمیم به جایگزینی بازیکنی نگرفتن.

ناصر یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 18:09

سلام مصطفی جان
می خواستم ببینم می تونی پیگیری کنی ببینی وضعیت سرگی (بازیکن اسبق پیکان) برای فصل بعد چطوریه ؟
چون جند دفعه کنار تیم دیدمش
با سبزوار میمونه یا نه ؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد