سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

نظرات شما

 با سلام و تشکر از شما که از این وبلاگ دیدن می فرمایید و با نظرات و انتقاداتتون مار رو راهنمایی میکنید. 

بخاطر اینکه وبلاگ چند روزی به روز نشد شخصا از همه شما معذرت میخوام. 

در اینجا لازم دونستم به نظر نویسنده عزیز وبلاگ هندبال سبزوار پاسخ بدم.

 

میلاد بافتی : 

روزی که شما با حجت راه شناس تماس گرفتید من کنار ایشان بودم چون یکی از دوستان صمیمی ایشان می باشم . درست است این عکس مربوط به پای آقای راه شناس نمی باشد ولی ایشان اصرار داشت که عکس در وبلاگ گذاشته باشد .و من هم بخاطر ایشان عکس را در وبلاگ جای دادم . در ضمن سایت شما مختص بچه های ششتمد می باشد و سبزوار سایت شما را قبول ندارد . حتی می توانید از حاج قاسم شعبانپور و بچه های تیم بپرسید . با تشکر .
 پاسخ : 

اولا این وبلاگ مختص به هیچ شخص یا شهر خاصی نیست و برای تمام هواداران هندبال سبزوار است. و در اولین پست های این وبلاگ از کلیه هواداران آشنا با وبلاگ نویسی خواستم در صورت تمایل به نویسندگان این وبلاگ بپیوندند. 

در مورد عکس عمل پای حجت راه شناس

همین طور که خودتون گفتین این عکس مربوط به پای ایشون نیست.حتی شما قید نکردید که این عکس مربوط به عمل است. 

هرکس این عکس رو می دید واقعا جا میخورد و نگران حجت می شد. 

چند نفر هم با من تماس می گرفتند و می پرسیدند که آیا این واقعا پای حجت راه شناسه؟توی تمرین اینجوری صدمه دیده ؟  

شما خودتون رو جای کسی بذارین که برای اولین بار این عکس رو دریده که نوشته : "پای حجت راه شناس"

و در نظرات همین مطلب عزیزی با اطمینان نوشته :"سلام میتونی از خودش بپرسی که این عکس مال خودش هست یا نه تا باورت بشه" 

و شما هم هیچ جوابی به ایشون ندادی. 

اما خوشحالم که الان این عکس توی وبلاگ نیست. 

کدام ارگان سبزوار باید این وبلاگ را قبول داشته باشد؟ 

ضمنا من همینجا از آقایان شعبانپور و شاه حسین تشکر میکنم.لازمه بگم این وبلاگ با هماهنگی با آقایان ایجاد شد و با همکاری ایشان نیز ادامه خواهد داشت. ضمنا آقای شعبانپور از هرگونه اقدامی که باعث توسعه و پیشرفت هندبال سبزوار بشه حمایت میکنه.

بنظر شما با توجه به اینکه اولین پست های این وبلاگ مربوط به مصاحبه با بازیکنان ثامن الحجج سبزوار هست  اگه آقای شعبانپور این وبلاگ رو قبول نداشت چرا به بازیکناش اجازه مصاحبه با ما رو داد؟ 

به هرحال از نظر شما دوست عزیز سپاسگذار و ممنونم. 

امیدوارم با نظرات ،انتقادات و راهنمایی شما و کلیه هواداران هندبال سبزوار در فصل بعد بتونیم نقاط ضعف خودمون رو در این وبلاگ کم کنیم.  ضمنا دوباره میگم : کسانی که میتونند در به روز رسانی این وبلاگ کمک کنند به من ایمیل بزنند: mostafa1989b@yahoo.com

 

                                                                                   با تشکر- قربانی  

                                                                        نویسنده وبلاگ مهد هندبال ایران

نظرات 3 + ارسال نظر
هوادار هندبال از ششتمد شنبه 7 خرداد 1390 ساعت 07:54

من هم نظر آقا میلاد را دیدم و گفتم پاسخ مناسبی به نظر خودم به ایشان بدهم
1ـ همه ما با آقایان حجت راه شناس ،اکبر خوشنویس ، حسن خلیق ، امیر قاسمی ، امیر شهرآبادی ، امید یگانه ، ایمان کوثری و خلاصه همه بچه های تیم و مهم تر کادر فنی که همگی از پیشکسوتان هندبال سبزوار دوست هستیم و ادعا می نمائیم این آقایان را دوست هم می داریم.
و برای این ادعا خود دلیل هم داریم
الف: همه هفته بدون استثناء فاصله 40کیلومتری ششتمد تا سالن مسابقه را به عشق مسابقه این تیم می آمدیم و خواهیم آمد
ب: سعی کردیم با حمایت درست از حاشیه سازی در سالن جلوگیری نمائیم و از عهده این مهم هم با توجه به تجربه اندک برآمدیم
ج: تنها گروهی بودیم که بصورت مسنجم به سالن سربداران می آمدیم و این حرکت از سایر نقاط سبزوار و حتی در خود شهر هم اتفاق نیفتاد و شما اگر احساس می کنید که هوادار هندبال سبزوارید کمی فکر کنید و ببیند این بچه های ششتمد تا اصفهان هم برای حمایت همراه تیم آمدند
د: ما افتخار می کنیم که اسطوره هندبال ایران و تعداد زیادی از هندبالیست های حال و گذشته سبزوار اصالتی ششتمدی دارند پس چرا حمایت نکنیم
ه: در جواب اینکه ادعا نموده اند حاج قاسم کار بچه های ششتمد را قبول ندارند و کار ایشان را قبول دارند می توانند یک جلسه بگذارند و در حضور حاج قاسم و ایشان و نماینده بچه های ششتمد موضوعات مطرح و میزان علاقه مندی و کار درست و غلط از هم دیگر تمیز داده شود و هر کس که خطای بیشتری داشته بتواند خود را اصلاح کند
2ـ در وبلاگ شما آقا میلاد مطالبی دیده می شود همچون اطمینان از عکس پای حجت که حال توسط خود شما تکذیب شد هرچند که در آن زمان هم برخی افراد کذب بودن آن را به شما اطلاع دادند ولی قبول نکردید و پاسخ دادید که از خودشان (منظور آقای راه شناس) بپرسید حال اصلاً اینکه عکس در سایت درج شود اصلاً جایگاه دارد یا نه؟ و آنهم عکس غیر واقعی

بقیه مطالب هم باشد به جلسه ای که شما با آقای حاج قاسم شعبانپور هماهنگ کنید تا نظرات یکدیگر را بشنویم و نظرات حاج قاسم را بشنویم هر چند که 0000




[ بدون نام ] یکشنبه 8 خرداد 1390 ساعت 17:02

خوب شما همه ی حفاتونو زدید اما صحبت های من . در جلسه قبل با پارسیان من هم آنجا بودم . از بخت بد یا خوب ما حاج آقا میر علی هم سر رسید و از آنجا که من برای ایشان نا شناخته بودم اکبر خوشنویس مرا به ایشان آشنا کرد . من هم در همانجا از فرست بدست امده استفاده کردم و وبلاگ خود را به حاج آقا میر علی نشان دادم . ایشان بسیار خرسند شد که افرادی هستند که از گوشه کنار به تیم کمک کنند . ایشان هم قول داد که در صورتی که این وبلاگ حمایت خودش را از این تیم مردمی نشان دهد . ایشان هم از ما حمایت کنند . با تشکر . یکی از مدیران وبلاگ هندبال سبزوار

کاش اسمتونم مینوشتین

محسن شنبه 14 خرداد 1390 ساعت 21:48

با عرض سلام من خواستم یه سوال فنی از اقای شعبانپور بپرسید اگه میشه چرا وقتی بافق یزد یه گل از سبزوار جلو و سبزوار یه گل میزنه وبازی رو مساوی میکنه بلافاصله مربی بافق وقت استراحت میگیره و اخر بازی هم تیمش میبره ولی وقتی تیم ما مثلا ۴ گل از تیم حریف جلو و همینطور اختلاف کم میشه تا به مساوی میرسه تو همون بازی با بافق یزد اقای شعبانپور وقت استراحت نمیگیره؟من از اول لیگ دقت کردم شایداقای شعبانپور تو کل بازیها ۳ یا ۴ بار وقت استراحت گرفتن واسم همیشه این سوال پیش میاد که چرا تیم ها بعد از کوچکترین تغییری تو نتیجه بازی وقت استراحت میگیرن ولی اقای شعبانپور به ندرت وقت استراحت میگیرن؟؟؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد