سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

روحش شاد

روح الله داداشی یکی از قوی ترین مردان ایرن به قتل رسید.


داداشی در درگیری با سه جوان به قتل رسید. یک منبع آگاه گفت ' روح الله داداشی ' قوی ترین مرد ایران و جهان در درگیری با سه جوان جان خود را از دست داده است. این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود ، گفت داداشی شب گذشته به همراه یکی از دوستانش با خودروی شخصی اش از سمت شمال به جنوب در خیابان گلشهر کرج در حرکت بود که در ازدحام خودروها بین راننده یک دستگاه پراید و داداشی درگیری لفظی بوجود می آید.

وی بیان داشت : این درگیری لفظی بین روح الله داداشی و سه سرنشین خودرو پراید تا خیابان پونه کرج ادامه می یابد و در نهایت سرنشینان ، از دو خودرو پیاده شده و به درگیری فیزیکی می پردازند.  در این در گیری یکی از سرنشینان پراید چند ضربه چاقو به گردن و سینه روح الله داداشی وارد می کند و بلافاصله به همراه دو سرنشین دیگر پراید متواری می شوند.  شدت جراحات وارده به حدی بود که داداشی قبل از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.  روح الله داداشی چند دوره عنوان قوی ترین مرد ایران / مردان آهنین / را به خود اختصاص داد. 

وی در رقابتهای قوی ترین مردان جهان که سال گذشته با شرکت 12 تن از قوی ترین مردان جهان در جزیره قشم برگزار شد عنوان قهرمانی را کسب کرد.  وی پس از این مسابقات اعلام کرد که دیگر قصد ندارد در رقابتهای قوی ترین مردان ایران شرکت کند.

یک مسوول در بیمارستان شهید آیت الله مدنی کرج گفت : جسد روح الله داداشی قویترین مرد جهان برای بررسی پزشکی قانونی به بهشت سکینه کرج انتقال یافت . به فته این مقام بررسی های پزشکی نشان داد که این قهرمان به علت پاره شدن شریانهای حیاتی گردن حین انتقال به بیمارستان جان سپرده است. ساعت 24شب گذشته این قهرمان ورزشی در حالیکه از ناحیه گلو و سینه مورد اصابت وسیله ای تیز قرار گرفته بود به این بیمارستان انتقال یافت . 

این مسوول که خواست نامش ذکر نشود ،افزود: بررسی های پزشکی نشان داد که این قهرمان به علت پاره شدن شریانهای حیاتی گردن حین انتقال به بیمارستان جان سپرده است و تلاش امدادگران برای نجات جان وی بی نتیجه ماند.  داداشی در آخرین دوره مسابقات قویترین مردان جهان که در قشم برگزار شد مقام اول جهان را به خود اختصاص داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد