سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

مصاحبه


خبرگزاری دانشجویان ایران امروز مصاحبه ای را از آقای شعبانپور منتشر کرد.متن مصاحبه در ادامه مطلب آمده است.





سرمربی تیم هندبال موسسه مالی و  اعتباری ثامن‌الحجج(ع) سبزوار گفت: با انحلال برخی تیم‌ها، اگر لیگ عقب بیفتد، قطعا ضرر خواهیم کرد.

قاسم شعبان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، در خصوص شایعه انحلال برخی تیم‌های لیگ‌برتر هندبال افزود: با وجود اینکه تاکنون فدراسیون خبر انحلال برخی تیم‌های لیگ برتر را رسما اعلام نکرده است، اما خبر موثقی مبنی بر انحلال سه تیم پارسیان، یزد و اراک دارم.

وی ادامه داد: به طبع با حذف این سه تیم از لیگ برتر، احتمال به تعویق افتادن زمان آغاز لیگ وجود دارد؛ از طرفی بسیاری از تیم‌ها تمرینات خود را تاکنون شروع نکرده‌اند در حالی که ما از دو ماه قبل تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم و به تعویق افتادن لیگ، به نفع ما نیست.

وی با بیان اینکه تا زمانی که استارت مسابقات زده نشود، تعداد تیم‌ها و حضورشان در لیگ نامشخص خواهد بود، تصریح کرد: تا این لحظه احتمال حضور 9 تیم ثامن‌الحجج، ‌فولاد، مس کرمان،‌ شهرداری، خوزستان، ‌ذوب آهن، ‌ارومیه، نوین اصفهان و هپکو اراک در لیگ‌برتر وجود دارد که البته شرکت برخی از تیم‌ها قطعی شده است.

سرمربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج(ع) سبزوار اضافه کرد: فکر نمی‌کنم لیگ برتر هندبال، با کمتر از 10 تیم برگزار شود و به همین دلیل فدراسیون به دنبال جایگزینی برای این سه تیم می‌گردد چرا که برگزاری لیگ با این تعداد به نفع هندبال ما نیست.

شعبان‌پور در خصوص قرعه‌کشی و برنامه مسابقات لیگ برتر هندبال امسال گفت: برنامه هفته اول مسابقات اعلام شده است و ما در بازی اول، میزبان تیم هپکوی اراک در سبزوار خواهیم بود و در واقع فدراسیون طبق جدول سال گذشته قرعه‌کشی را انجام می‌دهد.

وی تاکید کرد: در صورت حضور نیافتن برخی تیم‌ها در لیگ این قرعه‌کشی باید مجددا برگزار شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن شنبه 5 شهریور 1390 ساعت 21:55

واقعا حسرت میخورم از این بی برنامه گی فدراسیون هندبال
مطمئنا به هندبال سبزوار ضربه وارد میشه
این اردویی که تو باغرود برگزار کردند و این ۲ ماه برگزاری تمرین منظم جدا از سختی برای بازیکنان و کادر فنی برای ثامن الحجج هم هزینه دربر داشته اگه از همون اول اعلام میکردن ۲۰ ابان ثامن تمریناتش رو مثل بقیه تیم ها تو شهریور شروع میکرد
اقای قربانی خواستم ببینم شما هم با نظرمن موافق هستید؟

ما هم کاملا با نظر شما موافقیم
امیدواریم بتونیم با کمک و نظرات شما حامی خوبی برای هندبال سبزوار باشیم.

محمد دوشنبه 7 شهریور 1390 ساعت 19:08

با سلام وخسته نباشید باید فاتحه ی این هندبال رو با این وضعیت فدراسیون خوند تیم ذوب اهن مثل اینکه چون داره خصوصی میشه مشکلات داره تیم سپاهانم که مشکل مربی داره و... فکر کنم همینان که فاتحه ی کار رو خوندن مافیای هندبال هم شدن.
راستی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج نه تعاونی اعتبار دوست عزیز.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد