سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

قهرمانی هندبال ثامن الحجج سبزوار

تیم هندبال جوانان ثامن الحجج

سرمربی : حمید شجاع

مربی : حمید ربانی

سرپرست : جعفر دولت آبادی


بازیکنان :

محمد کلاوشی، حسین پسندیده، احسان برآبادی، سجاد عفتی، ابوالفضل احمدی، ابوالفضل صالح آبادی، مرتضی زمانی، ابوالفضل افضل نیا، مسعود روانشناس، رامین کلاته، رضا کلاته، ایمان احمد آبادی، وحید یوسفی، ابراهیم سلطانی، مرتضی شهرآبادی

 

تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار قهرمان مسابقات هندبال جوانان استان خراسان رضوی شد.
مسابقات هندبال جوانان خراسان رضوی از تاریخ 17 شهریور ماه سال جاری با شرکت10 تیم از شهرستان های تربت جام، تربت حیدریه، فیروزه، زاوه، سرخس، قوچان، کاشمر، مشهد، نیشابور و سبزوار در محل سالن انقلاب نیشابور در سه گروه 3و 4 تیمی بصورت دوره ای برگزار شد.
در پایان دوره نخست که منجر به حذف 2 تیم شد 8 تیم صعود کننده در 4 گروه 2 تیمی بصورت حذفی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم های قوچان، تربت حیدریه، مشهد و سبزوار با پیروزی بر حریفان به مرحله پایانی راه یافتند.
در مرحله پایانی قوچان در یک بازی سخت و نفس گیردر وقت اضافه با اختلاف یک امتیاز تربت حیدریه را مغلوب خود ساخت و راهی فینال شد و تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار نیز در یک بازی زیبا از سد تیم مشهد گذشت تا همچون سال های گذشته به مصاف تیم قوچان برود.
دردیدار فینال تیم ثامن الحجج سبزوار با نتیجه 20 بر 12 مقتدرانه قوچان را در هم کوبید و قهرمان این دوره از مسابقات شد و قوچان به مقام دوم دست پیدا کرد.همچنین در بازی رده بندی مشهد با شکست تربت حیدریه مقام سوم را از آن خود کرد.

سبزوار آنلاین   
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد