سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

یک نفر که با خودش مشکل دارد اینکار را انجام می دهد!!!

اول میخوام آی پی رو براتون تعریف کنم بعد قضیه رو در ادامه مطلب براتون تعریف میکنم.تا آخرش بخونید و حتما نظر بدین.

آدرس آی پی شماره شناسایی هر کامپیوتر متصل به شبکه اینترنته  بنابر این میشه گفت که آی پی  شماره شناسایی هر کاربر اینترنتی ست.

چند روزی پیش متوجه شدیم یک کاربر با نام "قاسم شعبانپور " در قسمت نظرات مطلب قبل نظر گذاشت که :حالا مگر سبزوار چیه که بازی هاشو پخش کنن؟

و من هم جواب ایشون رو اینجوری دادم:

همین که شما ترسیدی و اسم یکی دیگرو نوشتی،معلومه خودت فهمیدی که سبزوار چیه!!

و بعدشم دوستان جوابشو دادن:

ناصر گفت :(توضیح 1 )

خیلی بابا تابلویی

حداقل اسم یکی دیگرو بنویس نه حاج قاسم
هر چی که هست احتمالا بدجور داری میسوزی. بمیرم برات !!!!
من که میدونم کجایی هستی . حقم داری همه تیماتون یکی بعد از دیگری یا سقوط میکنن یا مشکل مالی دارن . (توضیح 2 )
ولی امسال سبزوارو داشت باش 

و یه دوستی که اسمشو ننوشته بود :

سلام  می خوام  به   اون  کسی  که    هیچی    نمی دونه و این رو نوشته بگم که من خودم افتخار می کنم که سبزواریم
و در جایی زندگی  می  کنم  که مهد  هندبال   ایران
و امیدوارم  که   امسال با  کمک  هواداران  واقعی  و کادر  فنی  عالی  که داریم  به  کوری  چشم حسودان  که نمی تونند  موفقیت تیم را ببینند   قهرمان  لیگ  و انشا ا..  قهرمان  آسیا بشیم .  سبزوار

بعد ایشون دوباره با نام های علی دایی،محمد،امین و قاسم شعبانپور شروع کرد به توهین به مدیریت وبلاگ و هندبال دوستان و سبزواری ها .

حالا من عکسی رو که هنگام تایید نظرات گرفتم رو براتون میذارم ؛قضاوت با شما ...



حالا توضیحات :

توضیح 1 : این آقا ناصر که قبلا هم با همین اسم ناصر نظر گذاشته بود طوری که احساس میشد هوادار هندبال سبزواره و دوست ما ،همون فردیه که با اسامی محمد و علی دایی و قاسم شعبانپور در ادامه همون نظرات به وبلاگ و سبزوار و هندبال سبزوار توهین کرد!!!

توضیح 2 : جالب تر از همه اینکه ایشون به خودشم بدوبیراه گفته.


توضیح عکس : در این عکس دیده میشه که این ناصر و امین و قاسم شعبانپور همشون از یه آی پی وارد سایت شدن !یعنی یه کامپیوتر و مسلما یه نفر.قسمت هایی که قرمز رنگ شده هم به دلیل فحش هاییس که ایشون نوشته.


حالا قضاوت با شما دوستان.نظرتون رو در مورد این مطلب حتما بنویسید.توجه داشته باشید که هر توهین و فحشی که نوشته بشه اینجا منتشر نمیشه.

به امید قهرمانی ثامن الحجج سبزوار

نظرات 3 + ارسال نظر
فرشاد جمعه 1 مهر 1390 ساعت 17:38

سلام از همه و همه چیز گفتید به جز کاپیتان تیم
وضعیت حجت راهشناس چگونه است بازی جمعه رو بازی می کنه یا نه ؟

مجید نوری شنبه 2 مهر 1390 ساعت 12:06 http://www.Rasi-s.blogfa.com



سلام ، کاریابی رایگان در سبزوار

ناصر شنبه 2 مهر 1390 ساعت 14:58

سلام خدمت شما اقای قربانی
می خوام یه چیزایی بنویسم ولی قول بده تا اخرش بخونی چون طولانیه
امروزم که مثل هرروز وارد وبلاگ شدم که ببینم چه خبره از پیگیریت مثل همیشه خوشم اومد که رفتی دنبال ، ادامه مطلبو که زدم ببینم که اینکارو کرده با اسم خودم مواجه شدم که واقعا شوکه شدم اولش خندم گرفت که چرا اینجوری شده ، یعنی چه جوری امکان داره که همه اون پیاما با ایپیی که من وصل شدم اومده. البته ظاهر امر اینو میگه که من همه اون پیامارو زدم و عامه هم ببینن قبول میکنن و به شما هم حق میدن که بگی کار من بوده ولی حاضرم قسم بخورم که کار من نبوده و شاید علتش این باشه که من از vpn استفاده می کنم . حالا چه جوری شده حقیقتا نمیدونم .
اینرو هم بگم که من لیسانس کامپیوترم اگه هم می خواستم این کارو بکنم اینقدر ناشی نبودم که با اسمهای مختلف وارد بشم و مطمئن باش میرم دنبال که ببینم علتش چی بوده که همه پیاما با ایپی من اومده و حتما به اطلاع شما می رسونم .
حالا یه کم بیشتر از خودم توضیح میدم که بدونی عاشق سبزوارو هندبالشم و اصلا نمیتونه کار من باشه.
اولین کسی که به وبلاگ شما اومد من بودم که شما هم درخواست همکاری از من کردی .فکر کنم یادت باشه !
زمانی که وبلاگ تازه راه افتاده بود ازمون خواستی که وبلاگو به همه معرفی کنیم وبلاگ شما رو به 50 نفر یا بیشتر معرفی کردم.
من بودم که تو شبه مصاحبه اقای شعبان پور با شبکه استانی با اس ام اس به من اطلاع دادی . بله من همونم که شاید شمارمو هنوزم داشته باشی.
من حدااقل روزی 3 تا 4 بار به وبلاگ شما میام اینوهم میتونی چک کنی و ببینی !!
تقریبا تو تمام مطالبت نظر دادم و همیشه ازت تشکر کردم .
اینقدر که عاشق تیم ثامنم با بیشتر بازیکنای تیم عکس یادگاری دارم اگه خواستی برات میفرستم .
تو تمام بازی های سبزوار تو فصل پیش بودم همیشه هم چند نفرو با خودم میاوردم.
وقتی که گفتی به مدیر کل صدا و سیمای استان پیام بدین اولین نفری که پیام داد من بودم البته بعد از شما .
بعد از برد تیم ثامن به 20 نفر یا بیشتر پیام تبریک دادم .
خبر برد دوم تیمو برابر تیم ملی خودم تو وبلاگ گذاشتم که شما تایید کردی . اونم هست میتونی چک کنی
بعد از برد دوم تیم ثامن اگه اهل سایتهایی اجتماعی cloob.com یا فیس بوک هستی می تونی بیای تو پروفایلم ببینی چقدر تبلیغ کردم برای تیم . هنوزم هست !!!
و هزار چیزه دیگه که میتونه عشق منو به هندبال سبزوار نشون بده حالا به نظر شما چرا میتونم اینکارا رو بکنم !!!؟؟؟؟
واقعا اگه فکر می کنی کار من بوده ، اشکالی نداره من دیگه به وبلاگ نمیام ، ولی مطمئن باش اگه یه روزی بهت ثابت شد که اشتباهی شده مسئولیت تمام بد و بیراه هایی که به من به خاطر این مطلب میدن به پای شماست .
من منتظر جواب شما میمونم و البته یه تقاضا دارم که دوست دارم به عنوان یه عضو قدیمی وبلاگ اینرو قبول کنی و این مطلب رو که فقط به من و شما مربوط میشه رو وبلاگ نذاری. البته زیادم مهم نیست ولی خوب یه درخواسته دیگه .
در هر صورت سرتو درد نیارم من عاشق سبزوار و تیم هندبال ثامنم.اگه هم شما بخوای این دفعه اخره که به وبلاگ میام ولی هیچ وقت فکر نمی کردم که اینجوری میشه .
ممنون خداحافظ .


ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد