سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

جام شهدای هویزه

با همت آقای دکتر میر علی برگزار خواهد شد؛رقابت های هندبال جام شهدای هویزه 10 بهمن


مسابقات هندبال یادواره شهدای هویزه در تاریخ 10 بهمن در سبزوار برگزار خواهد شد.این دوره از مسابقات که با عنوان جام شهدای هویزه و با حضور 16 تیم جوانان برگزار خواهد شد یک هفته به طول خواهد انجامید.

مسابقات جام شهدای هویزه چند سالی بود به دلیل هزینه های سنگین آن ومشکلات خاص خود،با وقفه چند ساله برگزار نگردید.اما امسال با همت آقای دکتر میرعلی مدبر عامل و رئیس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) که نگاه ویژه ای به ورزش دارند دوباره این مسابقات که مزین به نام شهدای هویزه است برگزار خواهد شد.

مدیر ورزش موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار گفت:امسال قراربود جام شهدای هویزه با حضور تیم های خارجی و چند تیم داخلی برگزار شود که به دلیل فرصت کم و تداخل با بازی های جام ملت های آسیا،این بازی ها با حضور تیم های جوانان برگزار می شود ولی درسال آینده و با فرصت خوبی که در اختیار داریم این مسابقات به شکل باشکوهی برگزار می شود.

قاسم شعبانپور اظهار داشت:جام شهدای هویزه قرار است به صورت منظم و هر ساله در زمان خاصی برگزار شود.این بازی ها در آینده نه چندان دور با امکانات خوبی که باشگاه فرهنگی ورزشی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار در اختیار دارد و حمایت های بی دریغ آقای میرعلی تحت عنوان مسابقات بین المللی شهدای هویزه برگزار می شود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد