سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

مرحله نهایی کشتی


در پایان دور مقدماتی رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد تیمهای خونه به خونه بابل، ثامن الحجج(ع) سبزوار، شهرداری ملایر و تله کابین گنجنامه همدان به مرحله نهایی صعود کردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در هفته پنجم از دور برگشت و پایانی این مسابقات در گروه A  در دو دیدار تشریفاتی نفت تهران با نتیجه 6 بر یک میهمان خود پیشگامان آسانسور مازندران را شکست داد و آبفای زنجان با نتیجه 4 بر 3 مغلوب میهمان خود شهرداری ملایر شد. این هفته نماینده بابل استراحت داشت.
بر این اساس در گروه دوم و در سالن شهدای هفتم تیر تهران، در یک دیدار حساس تیم تله کابین گنجنامه همدان با نتیجه 6 بر یک نیروی زمینی ارتش را مغلوب کرد. در همین گروه سایپا شمال با نتیجه 7 بر صفر مجاهدان صنعت برق ایران(گلوگاه) را شکست داد. این هفته نماینده سبزوار استراحت داشت.
به این ترتیب در مرحله نیمه نهایی این مسابقات صبح روز سه شنبه 27 دی ماه و در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران، خونه به خونه بابل به مصاف تله کابین گنجنامه همدان می رود و موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار با  شهرداری ملایر مسابقه می دهد. دیدارهای رده بندی و فینال عصر همین روز برگزار می شود. تماشای این مسابقات برای علاقمندان به ورزش اول کشور رایگان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد