سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

پیروزی ثامن الحجج در سالن 12 هزار نفری آزادی

پیروزی 5 بر 2 مقابل شهرداری ملایر

ثامن الحجج سبزوار در فینال

در دومین بازی از بازی های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد جام ولایت گرامیداشت مرحوم سید شمس‌الدین سید عباسی ، صبح امروز ثامن الحجج (ع) سبزوار توانست با پیروزی 5 بر 2 در مقابل شهرداری ملایر به دیدار نهایی راه پیدا کند.
به گزارش سبزوار نیوز ،در این رقابت نزدیک و در وزن 55 کیلوگرم حسن رحیمی توانست باپیروزی در دو وقت اول ،اولین پیروزی را برای ثامن الحجج سبزوار کسب نماید.در دیدار دوم نیز احمد چاکایف با پیروزی در مقابل هادی حاجیان دومین پیروزی تیم سبزوار را رقم زد.اما در وزن های66  و 74 کیلوگرم مسعود کمروند و سعید داداش‌پور هردو از شهرداری ملایر به پیروزی رسیدند در ادامه و در وزن84 کیلوگرم این احسان امینی بود که نتیجه بازی را 3 بر 1 به سود ثامن الحجج رقم زد و در وزن های 96 120 کیلوگرم عبدالسلام گادیسوف و پرویز هادی به ترتیب گئورگی گوگشلیدزه و محسن بشینجی با شکست دادند.
در اولین بازی امروز نیز تیم خونه به خونه بابل موفق شده بود با پیروزی 6 بر 1 در مقابل گنجنامه همدان به فینال مسابقات راه پیدا کند.
در ادامه این مسابقات و از ساعت 16 امروز تیم ثامن الحجج(ع)سبزوار در سالن 12 هزار نفری آزادی به مساف خونه به خونه بابل خواهد رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد