سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

پیام تبریک و تشکر نماینده مردم از ورزشکاران قهرمان سبزواری

پیام تبریک و تشکر نماینده مردم از ورزشکاران قهرمان سبزواری



روزگذشته یک بار دیگر شاهد افتخار آفرینی جوانان غیرتمند سبزواری در سطح کشور عزیزمان بودیم.
ورزشکاران عزیز همشهریمان که به لطف خدا و با حمایت های موثر باشگاه فرهنگی ورزشی ثامن الحجج(ع) سبزوار مدتی است به خوبی جای خود را در عرصه ورزش کشور باز کرده اند ، دیروز توانستند نقطه اوج دیگری در افتخارات مردم این دیار سرافراز بیافرینند.
ایستادن قهرمانان کشتی سبزوار بر سکوی قهرمانی کشور یک بار دیگر یاد آور تمام قهرمانی های مردم خطه سربداران در طول تاریخ پرعظمت این آب و خاک  سرافراز بود که به حق باید پاس داشته شود.
لذا روابط عمومی دفتر دکتر محمد رضا محسنی ثانی ، بدین وسیله ضمن اعلام خرسندی از این رویداد خجسته و تبریک صمیمانه به جامعه محترم ورزشی و مسئولین پرتلاش ورزش شهرستان ، و قدردانی از حمایت های باشگاه فرهنگی ورزشی  ثامن الحجج(ع)، آرزوی توفیقات بیش از پیش را برای تمامی ورزشکاران ، ورزش دوستان و همشهریان فرهیخته سبزواری می نماید.

                                             محمدرضا محسنی ثانی
                     دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم شریف سبزوار ،
                                             جوین ، جغتای و خوشاب

نظرات 1 + ارسال نظر
حسام پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 15:16 http://mohamadhesam.blogfa.com

با سلام
حسام بودم نویسنده وبلاگ ورزشی حسام بافق
میخواستم بعد از چند وقت که دوباره آپ شدم قهرمانی در لیگ برتر را به شما هموظان سبزواری خونگرم تبریک عرض نمایم من بازی را از شبکه 3سیما تماشا کردم خیلی زیبا بود و کلابجز احسن لشکری کهتونست حریف سبزواری رو شکست بده بقیه کشتی گیران بابل به راحتی شکست خوردند و سبزوار مقتدارانه پیروز شد.حالا که دوباره به روز شده ام منتظر نظرات ارزنده تان هستم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد