سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

بازتاب هفته آخر لیگ برتر هندبال

هفته هجدهم لیگ برتر هندبال           جام طلا، طلایی می ماند؟!

خبرگزاری ایمنا: هفته هجدهم و پایانی لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور فردا با برگزاری دو دیدار حساس و تعیین کننده پیگیری می شود.



یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۸

به گزارش ایمنا، هفته هجدهم و پایانی لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور امروز با انجام سه دیدار آغاز می شود و فردا با برگزاری دو دیدار حساس که تعیین کننده قهرمان فصل خواهند بود به پایان می رسد.
فردا در اصفهان سپاهان میزبان نیروی زمینی ارتش است و ثامن الحجج سبزوار پذیرای ذوب آهن اصفهان. وضعیت نیروی زمینی و ذوب آهن مشخص است اما جدال اصلی بر سر جام طلایی است که یا به اصفهان می رسد و یا به سبزوار.
تا امروز سابقه نداشته است لیگ هندبال تا هفته پایانی قهرمانش را نشناخته باشد. اقتدار تیم های اصفهانی قهرمان رقابت ها را زودهنگام معرفی می کرد اما امسال شرایط کمی متفاوت بود. سپاهان نتایج حساسی را واگذار کرد تا قهرمانی اش به هفته آخر موکول شود.
هرچند سپاهان به لطف تفاضل گل بالاتر از ثامن قرار دارد اما دیدار سختی پیش رو خواهد داشت. نیروی زمینی قرار نیست نتیجه را به راحتی به سپاهان واگذار کند و در مقابل ثامنی ها می خواهند ذوب آهن را با اختلاف بالا شکست دهند تا شاید شکست احتمالی سپاهان همه چیز را به سود آنها کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 12:59

آخ اگه قهرمان بشیم چی میشه !

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد