سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

هدف ثامن الحجج باشگاههای جهان است

پس از نایب قهرمانی در لیگ برتر

شعبانپور: قهرمانی هندبال حق سبزوار بود


شعبانپور: هدف ثامن الحجج باشگاه‌های جهان است

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان و نایب قهرمانی در لیگ‎برتر گفت: هدف بعدی ما راهیابی به مسابقات باشگاه‌های جهان است که دور از دسترس نیست...

قاسم شعبان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، افزود: برای شرکت در مسابقات آسیایی باید یک تیم خیلی قوی و خوب را ببندیم تا از حیثیت هندبال ایران دفاع کنیم . تیم ما به هدف اولش که راهیابی به آسیا بود رسید و حالا به دنبال رسیدن به مسابقات جهانی هستیم.

وی تصریح کرد: قطعا در مسابقات آسیایی روی سکو خواهیم بود چون برنامه‌ریزی خوبی داریم و به مردم قول مقام آوردن در این مسابقات را می‌دهم و انشاء الله که بتوانیم به مسابقات جهانی راه پیدا کنیم.

وی در مورد برنامه‌های تیمش برای مسابقات آسیایی عنوان کرد: مجموعه ثامن‌الحجج و به خصوص شخص دکتر سید ابوالفضل میرعلی، رییس هیات مدیره باشگاه تاکید دارند که باید تیمی خوب و منسجم را راهی این مسابقات کرد و قطعا تغییراتی در تیم خواهیم داشت و به دنبال چند بازیکن توانمند هستیم چون باید روند تیم رو به ‌رشد باشد.

شعبان‌پور درباره بازی تیمش خاطرنشان کرد: با توجه به این که 6 بازیکن آسیب دیده داشتیم، راهی جز سرعتی کردن بازی نداشتیم و با توجه به اهمیت بسیار بالایی این بازی و حضور پرشور تماشاگران سبزواری و سرعت تیمی توانستیم حریف را از پا بیندازیم و با اختلاف هفت گل پیروز میدان شویم.

وی ادامه داد: شانس قهرمانی داشتیم و اگر سپاهان با نیروی زمینی مساوی می‌کرد قطعا ما قهرمان می‌شدیم ولی خواسته‌ خداوند این نبود و به هر شکل با امتیاز مساوی با سپاهان قرار داشتیم اما سپاهان قهرمان شد.

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار قهرمانی را حق تیمش خواند و بیان کرد: دو اشتباه در لیگ داشتیم، یکی اینکه بازی مقابل ذوب‌آهن را در اصفهان باختیم و به هر شکل روز ما نبود و دیگری نیامدن سه تیم به سبزوار بود که اگر با آن‌ها بازی می‌کردیم، نتیجه این طور نبود و تیم ما می‌توانست قهرمان شود و حق قهرمانی هم با ما بود.

وی به داوری بازی اشاره کرد و گفت: داوری مسابقه عادی بود و چیزی نداشت، چون ما دست به سرعتی کردن بازی زدیم و زیاد برای داور درگیری نداشت.

وی در خصوص زود شروع شدن مسابقه افزود: قرار بود بازی ساعت 5 شروع شود اما ساعت 12 ظهر اعلام کردند که بازی ساعت 15:30 خواهد بود و شبکه‌ سه باید فوتسال جهانی را پخش کند و با توجه به اینکه به نفع هندبال بود، ما و باشگاه ذوب‌آهن موافقت کردیم اما مردم شهر سردرگم شده بودند.

شعبان‌پور درباره بهترین بازیکن این فصل خود تصریح کرد: همه بازیکنانم خوب بودند، ولی مجتبی حیدرپور بازیکنی بود که در این فصل بدون حاشیه بازی کرد و برای ما قوی بود و فوق‌العاده زحمت کشید و از او راضی هستم و در این امر دیگر بازیکنان هم به او کمک کردند و همگی دست به دست هم دادند تا به این مقام رسیدیم.

انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد