سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

کلوپ های هندبال


پایان مسابقات کلوپ های هندبال


باشگاه موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار

 مسابقات کانون های هندبال باشگاه موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار از روز جمعه آغاز گردید و امروز نیز با برگزاری دو دیدار به پایان رسید.

علی شعبانپور مسئول برگزاری این مسابقات گفت:بازی های کانون های هندبال باشگاه موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)که از روز جمعه آغاز شد و امروز نیز به پایان رسید با هدف شناسایی هندبالیست های مستعد و توانمند در رده های سنی جوانان و نوجوانان بود که با برگزاری این مسابقات که به نحو خوبی انجام گردید توانستیم  به اهداف خود برسیم  و در آینده با سازماندهی تیم های منتخب این رده های سنی برای بازی های استانی و کشوری خود را آماده خواهیم کرد.

شعبانپور افزود:اعضای کانون های هندبال شرکت کننده در این دوره از مسابقات متولدین سال 1372 تا 1380 بودند و به جهت ارزیابی صحیح بازیکنان برای گزینش در تیم منتخب جوانان و نوجوانان و هم سطح بودن بازی ها انتخاب مسابقات به نحوی بود که رده های سنی نزدیک به هم با یکدیگر بازی نمودند.

شعبانپور ادامه داد:کیفیت بازی های برگزار شده با توجه به زحمات مربیان در کانون ها در طول این یکسال از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود و با توجه به مقایسه ای که بنده به عنوان یک مربی هندبال از سطح بازی ها نسبت به سال های گذشته دارم کسب مقام قهرمانی در این رده های سنی  در سطح استانی و کشوری دور از دسترس نیست.

منبع: سایت باشگاه

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد