سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

پس از رکودشکنی هندبالیستهای جوان ایرانی


رزمگر: در اجرای تاکتیک‌های تیمی موفق بودیم



به دنبال پیروزی قاطع هندبال ایران بر ماکائو

 

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان ایران پس از پیروزی 69 بر 15 مقابل ماکائو گفت: خوشبختانه بازیکنان در اجرای تاکتیک‌های مورد نظر موفق بودند و اگر داور بارها بازی را متوقف نمی‌کرد می‌توانستیم با اختلاف بیشتر از 70 گل حریف را شکست دهیم.

 

عزت الله رزمگر در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: پیش از این گفته بودم که نگاه ما به بازی برابر ماکائو و هنگ کنگ مثل دیدارهای تدارکاتی است و تلاش کردیم تا در این مسابقه تاکتیک‌های مورد نظر را در دفاع قدرتی و حملات سرعتی مرور کنیم و برای بازی با ژاپن آماده شویم.

وی افزود: از آنجایی که بازیکنان ماکائو نیز مثل تیم ژاپن کوتاه قد هستند و تمایل به پرش در آن‌ها زیاد است ما در برابر این تیم سیستم چتری را به نمایش گذاشتیم. همچنین با تمرکز روی دفاع قدرتی و حمله سرعتی سیستم‌ 3-2-1 را تمرین کردیم. تمرکز روی دفاع موجب شد تا در حمله نیز با سرعت بیشتری کار کنیم. برنامه ما این است که ژاپنی‌ها را در منطقه میانی متوقف کنیم و اجازه ندهیم به دروازه نزدیک شوند و از بازیکنان ما خطای پنالتی بگیرند.

سرمربی تیم ملی جوانان با قدردانی از عملکرد بازیکنانش گفت: از همه ملی‌پوشان راضی بودم و باید بگویم تقریبا همه آن‌ها دستورات تاکتیکی را به خوبی اجرا کردند. بازیکنان ایران در این بازی رکورد زدند و با اختلاف 54 گل حریف را شکست دادند. البته اگر داور با تجربه تری این دیدار را قضاوت می‌کرد و بارها جریان بازی توسط وی قطع نمی‌شد، حتی می‌توانستیم این تفاضل گل را به عدد 70 برسانیم.

رزمگر در پایان گفت: حضور تیم‌های ماکائو ، هنگ کنگ و ازبکستان برای نخستین بار در این رقابت‌ها نشانه رشد و توسعه هندبال در قاره آسیا است و من شخصا از توسعه این رشته ورزشی در کشورهای آسیایی خوشحال هستم. امیدوارم در روزهای آینده نیز شاهد پیروزی‌های تیم ملی هندبال جوانان باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد