سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

اردوی ترکیه


تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار به ترکیه می‌رود

مربی تیم هندبال ثامن الحجج (ع) شهرستان سبزوار از اعزام این تیم به تورنمنت دوستانه کشور ترکیه خبر داد.

به گزارش سبزوارما به نقل از ایلنا، علی شعبانپور با اعلام این خبر افزود: تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) ۲۴ مردادماه جاری به مدت یک هفته به منظور برگزاری چند دیدار دوستانه با ۴ تیم از باشگاه‌های ترکیه و تیم‌هایی از کشورهای رومانی و بلغارستان به کشور ترکیه اعزام خواهد شد.
وی در ادامه گفت: در این تورنمنت ۳۰بازیکن از ایران به همراه یک بازیکن از کشور صربستان به منظور عقد قرارداد نهایی، شناسایی و ارزیابی خواهند شد. همچنین با ۴بازیکن از تیم‌های دیگر استان‌ها عقد قرارداد خواهیم کرد که این افراد شامل محمدرضا رجبی و رحیم مومنی از تیم هندبال ذوب آهن اصفهان، مسعود ظهرابی از تیم هندبال بهبهان و محمد سیاوشی دروازه‌بان تیم هندبال نیروی زمینی ارتش هستند.
مربی تیم هندبال ثامن الحجج (ع) شهرستان سبزوار از اتمام قرارداد ایگور مسکالینکو بازیکن روسی با این تیم خبر داد و بیان کرد: در فصل جدید لیگ بر‌تر هندبال بازیکن بهتری از ایران جایگزین این هندبالیست خواهد شد.
وی با بیان اینکه تمرینات آماده سازی این تیم از هفته گذشته با حضور بازیکنان بومی و غیربومی آغاز شده، گفت: این تمرینات در سالن سربداران سبزوار زیر نظر کادرفنی این تیم دنبال می‌شود.
شعبانپور تاریخ اولین بازی تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار در فصل جدید لیگ بر‌تر هندبال را ۲۵شهریورماه امسال اعلام کرد و گفت: در اولین دیدار مقابل تیم هندبال تبریز صف‌آرایی خواهیم کرد.
وی در ادامه با اشاره به حضور این تیم در مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: ما در سالجاری با بکارگیری بازیکنان شاخص وضعیت مطلوب تری در مقایسه با سال‌های گذشته داریم و برنامه‌ریزی کادرفنی تیم برای کسب یکی از سه مقام بر‌تر مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا انجام شده است.
مربی تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار افزود: طی مکاتبات انجام شده با فدراسیون هندبال در صورت اخذ موافقت، اردویی را قبل از اعزام به مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا در خارج از کشور برگزار خواهیم کرد.
نظرات 1 + ارسال نظر
سبزوار پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 17:25

با سلام و خسته نباشی و قبولی طاعات و عبادات همه شما ، و تسلیت بخاطر زلزه آذربایجان شرقی ، می خواستم ببینم این بازیکنانی که جذب شدند کدوما برای لیگ و کدوما مخصوص آسیا هستند . اگه میشه از تمرینات تیم در سبزوار با حضور بازیکنان جدید یه چند تا عکس و مصاحبه قرار بدین فکر می کنم خیلی جالب بشه
با تشکر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد