سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

آغاز لیگ هندبال


حیات پور: اکثر تیم های هندبال مشکل مالی دارند


یزدی ها منتظر باشند

تلاش می کنیم زمان ثبت نام تیم ها تمدید نشود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان لیگ فدراسیون هندبال گفت: بسیاری از تیم ها برای ثبت نام در لیگ برتر مشکلات مالی دارند و باید منتظر برطرف شدن این مشکل باشیم.

علی حیات پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، درمورد شرایط لیگ برتر و تعداد تیم های ثبت نام کرده برای فصل آینده اظهار داشت: برخی تیم ها مشکلاتی دارند و ما منتظر رفع این مشکلات هستیم. تاریخ شروع لیگ 24 شهریور ماه است و اگر مشکلی پیش نیاید در همین تاریخ رقابت ها را آغاز خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه بیشتر باشگاه ها مشکلات مالی دارند، افزود: اراک کمی مشکل داشت که تا حدود زیادی این مشکلات برطرف شده است. مس کرمان توانسته اعتبارات لازم را تهیه کند و ثبت نام کند.
حیات پور با اشاره به ثبت نام قطعی چند تیم، عنوان کرد: تا کنون تیم های سبزوار، تبریز، نیروی زمینی، هپکو اراک، فولاد سپاهان ثبت نام کرده اند. باشگاه ذوب آهن مشکلات مالی داشت که ظاهرا با مسئولان فدراسیون به توافقاتی رسیده اند و قرار است با رفع این مشکلات وارد لیگ شوند.
رئیس سازمان لیگ فدراسیون هندبال گفت: تیم ها تا اواخر مرداد ماه وقت داشتند تا اعلام آمادگی کنند؛ برای پرداخت بدهی ها هم فرصت مجددی به تیم ها داده خواهد شد و امیدواریم تا پایان هفته پرونده ثبت نام ها بسته شود و بتوانیم برای شروع مسابقات برنامه ریزی کنیم.
حیات پور با بیان اینکه مسابقات لیگ برای فصل آینده با حضور 10 تیم برگزار خواهد شد، افزود: باشگاه بافق یزد درخواستی برای حضور در لیگ داشت و اگر تیمی نتواند شرایط را فراهم کند، یزد را وارد لیگ خواهیم کرد.
وی با اشاره به مشکلات باشگاه ذوب آهن گفت: اصفهانی ها به صورت شفاهی اعلام آمادگی کرده اند. قرار است مسئولان ذوب آهن تمام هزینه ها به غیر از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند و ظاهرا به توافق هم رسیده اند. پیش از این به ذوبی ها اعلام کرده بودیم که اگر تا 15 مرداد اعلام آمادگی نکنند تیم دیگری جایگزین آنها خواهد شد، اما بازهم با توجه به سوابق این تیم به آنها مهلت دادیم.
رئیس سازمان لیگ فدراسیون هندبال ادامه داد: ذوب آهن خدمات زیادی به هندبال ارائه کرده است و همین موضوع موجب شد تا فدراسیون تا آخرین لحظه به این باشگاه فرصت دهد. اولویت فدراسیون با باشگاه ذوب آهن است و اگر شرایط فراهم نشود تیم دیگری را جایگزین خواهیم کرد.
حیات پور اظهار داشت: از نظر ما تمدیدی برای ثبت نام ها وجود ندارد، اما برخی مواقع مدیران عامل باشگاه ها درخواست تمدید زمان می کنند که این موضوع به ضرر خود باشگاه ها است. چون مجبور می شویم تمدید کنیم و از طرف دیگر لیگ دیرتر تمام می شود و تیم هایی که بازیکن خارجی جذب می کنند دچار مشکل می شوند. هدف ما این است که زمان ثبت نام برای حضور در لیگ را تمدید نکنیم.
وی گفت: با توجه به اینکه تیم ملی مسابقات حساس و مهمی در پیش ندارد، راحت تر می توانیم برنامه ریزی کنیم. فقط امیدواریم که مشکلات باشگاه ها برطرف شود و ما هم برنامه ریزی خود را آغاز کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد