سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

احسان برآبادی

گفتگو با بازیکن تیم ملی هندبال جوانان جمهوری اسلامی ایران




احسان برآبادی

متولد 1371/8/1

ورزش را از سال سوم ابتدائی در مدرسه شهید اشراقی آغاز نمود. البته نه با ورزش هندبال بلکه با ورزش بسکتبال.

اولین مربی ورزشی خود را آقای اسد پور معرفی می کند و به ما می گوید: در تمامی رده های آموزشگاهی در رشته بسکتبال شرکت کرده ام و عناوین مختلفی را کسب نموده ام و حتی عنوان قهرمانی ایران در هفتمین المپیاد دانش آموزی را کسب کرده ام.

در باشگاه پیروز بام مشهد یک سال سازی کردم و در مسابقات بسکتبال کشوری در تیم خراسان شمالی عضویت داشته ام و با این تیم از دنیای بسکتبال خداحافظی و به رشته هندبال پیوستم.

البته در این تغییر رشته بعد از لطف و عنایت خداوند متعال مدیون حمایتهای حاج قاسم شعبانپور و علی شعبانپور هستم که در سال 88 من با راهنمائی ایشان وارد جرگه هندبالیستهای مهد هندبال ایران شدم.

اولین استارت هندبالی من با تیم سبزوار و در مسابقات جوانان قهرمانی استان بود.

و با وجود عنایتهای حاج آقای شعبانپور وارد باشگاه ثامن الحجج سبزوار شدم که با تمرینات خوب و تأثیر گذار ایشان و کادرفنی هندبال من به سرعت پیشرفت کرد.

با وجود مربیان توانمند در رشته هندبال در شهرستان سبزوار توانستیم با حضور مربیان تیم هندبال جوانان ثامن الحجج حاج حمید شجاع ، حسن ثنائی و حمیدربانی عنوان قهرمانی ایران را در سال گذشته کسب نمائیم.

بعد از این موفقیت وارد تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی ایران شدم و در بین 80نفر دعوت شده قرار گرفتم و بعد هم بعنوان یکی از 16نفر اصلی انتخاب و عازم کشور مجارستان شدم.

بعد از اردوی مجارستان و به مسابقات آسیایی در کشور قطر اعزام شدیم و در این مسابقات توفیق چندانی را کسب نکردیم و علیرغم شایستگی عنوانی بهتر از ششمی کسب نکردیم.

در حال حاضر نیز در تمرینات تیم ثامن الحجج سبزوار شرکت می کنیم و در هر سنگری که برای هندبال سبزوار و ایران نیاز باشد آمادگی خدمت را داریم.


نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 13:02

با سلام می خواستم بگم که تکلیف بازیکنان خارجی چی شد ؟
آخر صربستانی ، اسپانیایی و یا همان پارسالی ها

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد