سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

دروازه بان سپاهان


  محسن باباصفری:


تیم امسال سپاهان جوان‌تر شده است

دروازه‌بان تیم هندبال سپاهان گفت: امسال تیم خیلی خوبی داریم که نسبت به سال قبل جوان‌تر شده است به طوری که 5 بازیکن را از سپاهان نوین جذب کرده‌ایم.

محسن باباصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، اظهارکرد: اعتقاد دارم تیم امسال سپاهان نسبت به تیم پارسال جوان‌تر و پرنشاط‌تر شده است به گونه‌ای که ما امسال 5 بازیکن بسیار جوان از تیم سپاهان نوین به خدمت گرفته‌ایم و در واقع تیم این فصل ما تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است. البته ایمان جمالی و میلاد مسائلی 2 بازیکن کلیدی ما امسال از سپاهان جدا شدند که البته حجت سفری و مسعود رهنما در پست‌های آن‌ها بازی می‌کنند و می‌توانند جای خالی این 2 بازیکن را پر کنند.

وی افزود: از نظر بدنی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌بریم و امیدوارم با این آمادگی بتوانیم باز هم فاتح لیگ برتر شویم و در جام باشگاه‌های آسیا هم با این شرایط بتوانیم افتخار آفرینی کنیم.

دروازه‌بان تیم هندبال سپاهان در خصوص رقبای این فصل لیگ برتر گفت: تیم‌های ثامن الحجج سبزوار، مس کرمان و اعتماد ایرانیان مشهد رقیبان اصلی سپاهان خواهند بود چرا که این تیم‌ها سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند.

باباصفری تصریح‌کرد: هم اکنون تمرینات ما به طور منظم زیر نظر مجید رحیم‌زاده سرمربی تیم انجام می‌شود. این تمرینات هر روز عصر از ساعت 5 تا 7 است و در نوبت صبح نیز تمرینات تیم هندبال 3 جلسه در هفته است. لیگ برتر از اول مهر آغاز می‌شود و سپاهان در نخستین بازی خود در این روز به مصاف تیم همشهری ذوب‌آهن می‌رود. امیدوارم با تلاش بازیکنان بتوانیم قهرمان شویم.

نظرات 1 + ارسال نظر
Arash یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 12:29 http://gaharfc-doroud.loxblog.ir

salam weblog khob va kameli dari talash koni behtaram mishe khoshal misham be manam sar bezani age emkanehs bashe

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد