سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

کشتی

صادق گودرزی:


 با ثامن الحجج (ع) قرارداد سفید امضا کردم

دارنده نشان نقره المپیک با امضای قرارداد سفید به تیم کشتی ثامن الحجج (ع) سبزوار پیوست.

صادق گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: به دلیل ارادتی که به امام رضا (ع) دارم و همچنین با توجه به این که مربیانی همچون محسن کاوه و پژمان درستکار که کشتی خود را به آنها مدیونم، در این تیم حضور دارند، به تیم ثامن الحجج(ع) پیوستم و قراردادم را هم سفید امضا کرده ام.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنم در مسابقات لیگ کارم را با اقتدار آغاز کنم تا بتوانم به پیراهن تیم ملی و مدال طلای جهان دست یابم.

گودرزی، کار خود را در تیم ثامن الحجج (ع) کشتی گرفتن عنوان کرد و تصریح کرد: صحبت‌هایی پیش آمده مبنی بر این که من در تیم ثامن الحجج (ع) کار مشاوره و آوردن کشتی‌گیران را انجام خواهم داد در حالی که هیچ موقع در این کارها دخالت نمی‌کنم، چرا که ارزشم بالاتر از این حرف‌ها است. همچنین سرمربی و مربی تیم صلاحیت چیدمان کشتی‌گیران خود را دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد