سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

محسن کاوه:


هدف تیم کشتی ثامن الحجج: تکرار قهرمانی است

سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن‌الحجج(ع) سبزوار در آستانه آغاز لیگ‌برتر کشتی عنوان کرد: تیم اسکلت سال گذشته خود را خواهد داشت.

محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، اظهار کرد: با توجه به قراردادها و حمایت‌های خوبی که در سال گذشته از این تیم صورت گرفت، امسال با مشکلی مواجه نشدیم و به همین دلیل اسکلت و کادر کلی تیم مانند سال گذشته خواهد بود.

وی با اشاره به چند ورزشکار که حضورشان در تیم قطعی شده است، تصریح کرد: کشتی‌گیرانی مانند حسن رحیمی، آقاجانی، احسان‌پور و پرویز هادی قراردادشان به ثبت رسیده است و در حال حاضر بین حضور صادق گودرزی و مهدی تقوی هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده‌ایم.

کاوه ادامه داد: به دلیل اینکه هر تیم می‌تواند تنها از دو ملی‌پوش استفاده کند، به جز حسن رحیمی فقط یکی ملی‌پوش دیگر می‌تواند به تیم ما اضافه شود مگر اینکه از این راهکار استفاده کنیم که طبق قانون فدراسیون و اجازه برای جذب دو کشتی‌گیر خارجی در هر تیمی، به جای آن سه ملی‌پوش داشته باشیم.

وی همچنین در خصوص اینکه آیا کشتی‌گیر بومی نیز در این تیم حضور خواهد داشت یا خیر، به ایسنا گفت: هفته جاری یک اردوی آمادگی در مشهد خواهیم داشت و قرار است تا چند کشتی‌گیر خراسانی نیز در تمرینات شرکت کنند که پس از سنجیدن شرایط آن‌ها، در تیم حضور خواهند یافت.

سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن‌الحجج(ع) سبزوار یادآور شد: در حال حاضر از 22 کشتی‌گیر که ظرفیت قانونی هر تیم در لیگ برتر است، تنها هفت نفر قراردادشان به ثبت رسیده که احتمال دارد امسال تا 20 نفر نیز پیش برویم و این در حالی است که سال گذشته با 16 کشتی‌گیر در مسابقات حضور یافتیم.

وی با اشاره به اینکه به احتمال زیاد آغاز لیگ از ابتدای مهر ماه باشد، در پاسخ به این سوال که آیا زمان کافی برای آمادگی تیم وجود دارد یا خیر، عنوان کرد: در مورد آمادگی ورزشکاران مشکلی وجود نخواهد داشت چون همه کشتی‌گیران در حال حاضر به تنهایی در حال پرداختن به تمرینات هستند و در اسرع وقت پس از بسته شدن کامل تیم به صورت تیمی تمرین خواهیم نمود.

کاوه همچنین هدف امسال این تیم را گرفتن بهترین نتایج در مسابقات و کسب عنوان قهرمانی خواند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد