سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سربداران سبزوار


مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر هندبال:

سربداران سبزوار یکی دیگر از تیم هایی است که می تواند جایگزین یکی از تیم های ذوب آهن فولاد اکسین و شهرداری کرمان در لیگ برتر باشد.

با توجه به فاصله چند روزه تا آغاز مسابقات لیگ برتر؛
مسئول برگزاری مسابقات هندبال گفت: مسابقات لیگ برتر چند روز آینده آغاز می شود در تلاشیم تا تیم های جامانده را به مسابقات بیاوریم.
علی حیات پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بیست و پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال شنبه اول مهر در کشور آغاز می شود با توجه به فرصت باقی مانده تا شروع این مسابقات برخی تیم ها هنوز ثبت نام نکرده اند و ما در تلاشیم تا این تیم های جامانده را به این رقابت ها بیاوریم.

وی تصریح کرد: تاکنون 7 تیم برای این رقابت ها ثبت نام کرده اند و ذوب آهن، شهرداری کرمان و فولاد اکسیم خوزستان هنوز رسماً اعلام آمادگی نکردند.

حیات پور در ادامه گفت: مهلت ثبت نان تیم ما 15 مرداد خاتمه یافت و در این مدت ما تلاش می کنیم این تیم های با سابقه در لیگ باشند البته طبق گزارشاتی که به ما رسیده است مشکل تیم ذوب آهن در اصفهان حل شده است و نهادی پیدا شده است تا اسپانسری آنرا کند.

وی اشاره کرد: اگر این تیم ها نتوانند در لیگ حضور پیدا کنند تیم هایی هستند که جایگزیم باشند و البته هفته اول مسابقات را از دست می دهند و هفته دوم دیدار عقب افتاده را برگزار خواهند کرد.

حیات پور گفت: یکی از این تیم ها شهرداری ارومیه است که اعلام آمادگی کرده است و امروز قرار است از طریق مدیر کل تربیت بدنی استان نظر خود را برای شرکت در مسابقات اعلام کنند و ما پیگیر این مسئله نیز هستیم.

وی عنوان کرد: سربداران سبزوار یکی دیگر از تیم هایی است که می تواند جایگزین یکی از تیم های ذوب آهن فولاد اکسین و شهرداری کرمان باشد.

حیات پور تأکید کرد: ما تاکنون فرصت زیادی به تیم های جامانده داده ایم از نظر ضوابط باید با آنها برخورد کنیم ولی تلاش می کنیم آنها باشند و به لیگ رونق دهند.

وی گفت: متأسفانه مهمترین مشکلی که تیم ها را درگیر ساخته است مشکل مالی است و باعث شده که نتوانند ثبت نام کنند.

حیات پور اضافه کرد: تأمین منابع مالی به اندازه کافی و داشتن امکانات مناسب به هر ورزش کمک کند و آنرا توسعه و پیشرفت می کند.

سرپرست تیم اعزامی به مسابقات بحرین در خصوص تیم ملی نوجوانان گفت: متأسفانه نوجوانان کشورمان در رقابت های هندبال آسیایی بحرین عملکرد ضعیفی ارائه کردند و نتایج لازم را نگرفتند تیمی که در اوایل مسابقات خوب طی کرد در نیمه نهایی ضعیف عمل کرد و هشتم شد.

حیات پور اظهار داشت:  این باختها عدم توانایی بازیکنان ایران را نمی رسونه و از نظر فنی خوب  کار کردند  و بی تجربگی آنها عامل  باخت شان شد.

وی اشاره کرد:  اکثر دیدار هایی که ملی پوشان انجام دادند نتایج نزدیک به هم بود و در نهایت حریفان بودند که نتیجه را به نفع خودشان به پایان می بردند.
 

حیات پور گفت:  اردوهای تمرینی نوجوانان در زمان مناسب برگزار شد و با نظم خاصی صورت گرفت و فدراسیون نیز بر روی آنها سرمایه گذاری کرد ودو اردوی بین المللی قطر و مجارستان  نیز برگزار کرد.
 

وی اذعان کرد:  به نظر من برای اینکه بازیکنان پخته و باتجربه تر شدند باید اردوهای برون مرزی و تورنمنت های زیادی شرکت کنند و در این راه آبدیده شوند و درنهایت بین نوجوانان هستند که در آینده از اعضای تیم ملی جوانان و بعد از آن بزرگ سالان شوند.
 

حیات پور گفت:  بعد از هر بازی بین المللی آسیائی و جهانی نباید تیم ا را به حال خود رها کنیم باید در همیشه و همه حال آماده نگه داریم و پیگیر‌آنها باشیم.
 

وی خاطر نشان کرد: ما هم می توانیم ما نند دیگر  ور زشها والیبال ، فوتسال ، بسکتبال در جامعه مطرح باشیم و این زمانی میسر می شود که به آموزشهای پایه بیشتر بها دهیم وامکانات هندبال رابرای توسعه  در جامعه مهیا کنیم و بر روی بازیکنان مستعدد و با قابلیت سرمایه گذاری کنیم و مطمئن هستم روزی فرا می رسد که علاوه بر آسیا در دنیا نیز جزو قدرتها باشیم./مح

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن پنج‌شنبه 30 شهریور 1391 ساعت 08:43

سلام اقا مصطفی حالا این چند درصد احتمال داره که تیم سربداران سبزوار تو لیگ برتر شرکت کنه و تا کی معلوم میشه؟؟؟
واگر شرکت نکنه تو زیرگروه شرکت میکنه یا نه؟؟
ممنون لطفا جواب بده

حضور تیم در زیر گروه قطعی است
اما لیگ برتر بنا به نیاز فدراسیون می باشد و سبزواریها فعلاً با یک تیم در لیگ برتر حضور خواهند داشت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد