سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

تورنمت قطر


پس از پیروزی بر شهرداری قزوین؛


سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) مشهد: در نیمه دوم از تمام فرصت‌ها استفاده کردیم


حضور در تورنمنت قطر تجربه خوبی برای بازیکنانم است

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) مشهد پس از پیروزی مقابل شهرداری قزوین گفت: در نیمه دوم از تمام فرصت‌ها استفاده کردیم.

علیرضا حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، اظهار کرد: در نیمه اول دیدار عملکرد خوبی نداشتیم و بازی ضعیفی ارائه دادیم ولی در نیمه دوم شرایط بهتر شد و از تمام فرصت‌ها نهایت استفاده را بردیم و در نهایت نیز با اختلاف گل زیاد و با نتیجه 30 بر 16 پیروزی میدان شدیم.

وی افزود: تیم در حال حاضر با پیروزی در هر دو بازی خود، به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم سپاهان در رتبه دوم جدول قرار دارد، بازیکنان نیز از نظر آمادگی جسمانی و فنی در سطح بالایی هستند و با توجه به چند بازیکنی که به تازگی به تیم اضافه کرده‌ایم، ترکیب بسیار خوبی داریم.

وی درباره حضور تیم ثامن‌الحجج(ع) مشهد در تورنمنت بین‌المللی کشور قطر، خاطرنشان کرد: حضور تیم‌ ما در این تورنمنت تقریبا قطعی است و این مسابقات با حضور تیم‌های الریان، الجیش و تیم ملی بزرگسالان کشور قطر و تیم نایب قهرمان لیگ کشور بحرین از عصر پنج‌شنبه هفته جاری در قطر آغاز خواهد شد.

حبیبی تصریح کرد: تیم ثامن‌الحجج(ع) مشهد یک دوره بحرانی را گذرانده و قبل از شروع لیگ هیچ بازی تدارکاتی نداشته است؛ بنابراین هدف اول‌مان از حضور در این تورنمنت انجام چند بازی تدارکاتی برای رسیدن به هماهنگی بیشتر است.

وی افزود: بازی‌های لیگ اهمیت زیادی دارد و ما نمی‌توانیم به چشم‌ ‌بازی دوستانه برای رسیدن به آمادگی بیشتر از آن‌ها استفاده کنیم ولی حضور در این تورنمنت و انجام بازی‌های سخت با تیم‌های بزرگ می‌تواند تجربه خوبی برای بازیکنان باشد و باعث منسجم‌تر شدن آن‌ها شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد