سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

خبرگزاری فارس نوشت:


قلم از نوشتن اهانت بازیکن تیم هندبال مس قاصر است


باشگاه ثامن‌الحجج(ع): نمونه بارز بی‌انضباطی در ورزش به رسانه‌ها دروغ می‌گوید

خبرگزاری فارس: باشگاه ثامن‌الحجج(ع) سبزوار با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: فردی که خودش نمونه بارز بی‌انضباطی در ورزش است به رسانه‌ها دروغ می‌گوید.

خبرگزاری فارس: باشگاه ثامن‌الحجج(ع): نمونه بارز بی‌انضباطی در ورزش به رسانه‌ها دروغ می‌گوید

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های هندبال ثام‌الحجج سبزوار و مس کرمان از هفته دوم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور نیمه‌کاره ماند و پس از آن مسئولان باشگاه مس کرمان اظهار نظرهای متفاوتی انجام دادند و سبزواری‌ها را مقصر نیمه‌کاره ماندن مسابقه دانستند.

پس از آن باشگاه ثامن‌الحجج (ع) سبزوار بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

در بازی تیم مس کرمان مقابل تیم ثامن الحجج(ع) در حالی‌که تیم ثامن الحجج(ع) با نتیجه 13 بر 4 در نیمه اول از تیم حریف پیش بود اهانت بازیکن شماره 14 این تیم به تماشاگران و بر هم زدن شرایط عادی بازی و متشنج نمودن جو سالن توسط سرپرست تیم کرمان، می‌تواند دلیلی برای نا تمام ماندن این بازی باشد.

در این دیدار بازیکن شماره 14 تیم مس کرمان چندین بار چنان اهانتی به سمت تماشاگران سبزوار نمود که قلم از نوشتار آن قاصر است.

هفته گذشته زمان بازی با شهرداری تبریز به میزبانی تیم ثامن الحجج(ع)سبزوار یادمان نرفته که تیم ما تا دقایق انتهایی از تیم حریف عقب بود، آیا در آن دیدار اعتراض و توهینی از سوی تماشاگران به تیم حریف شد؟

آیا هیجان بازی فصل گذشته با تیم سپاهان اصفهان، تیمی که رقیب دیرینه تیم سبزوار است بیشتر از این بازی بود؟ در آن دیدار تماشاگران فهیم سبزواری جز باتشویق و حمایت تیم خود کار دیگری انجام دادند؟

جالب این است که این تهمت‌ها و دروغ‌ها در رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها در مورد بازی مس کرمان مقابل ثامن الحجج(ع) توسط فردی عنوان می‌شود که خود نمونه بارز بی‌انضباطی در محیط ورزش است. تعداد پرونده‌ها و محرومیت‌های وی در کمیته انضباطی فدراسیون هندبال خود گواه این ادعا است.

سوال اینجاست آیا وی می‌تواند برای تهمت‌ها و دروغ‌هایی که بدون هیچ ابایی در رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها مطرح می‌کند دلیل بیاورد و آن ‌را اثبات نماید؟

روشی که ایشان در پیش گرفته‌اند شیوه رندانه‌ای است که هنگامی که احساس شکست می‌کنند برای در لفافه قرار گرفتن و توجیه شکست خود سعی در بر هم زدن بازی و به حاشیه بردن مسابقه را دارند.

در اولین بازی تیم مس کرمان در فصل جدید مقابل تیم هپکوی اراک که به میزبانی تیم اراک برگزار شد، آیا تماشاگران اراکی نیز به تیم مس کرمان اهانتی کردند که این بازی به حاشیه کشیده شد و جو سالن به ریخت و آقای سرپرست تیم کرمان دوباره با همان شیوه همیشگی در آن دیدار نیز حواشی و درگیری به وجود آوردند.

از فدراسیون هندبال خواهانیم که با تصمیم جدی برای افرادی که چنین رفتارهایی را در زمین بازی ایجاد می‌نمایند با برخوردی قاطعانه در ابتدای فصل از تکرار اینگونه اتفاقات و تبدیل آن به یک عادت جلوگیری نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد