سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

رئیس فدراسیون هندبال گفت:


کوزه‌گری:
درخصوص بازی ثامن و مس صحبت های کذبی مطرح شد/مسی ها پاسخگو باشند





درخصوص بازی ثامن و مس صحبت های کذبی مطرح شد/مسی ها پاسخگو باشند










رئیس فدراسیون هندبال گفت: برخی ها درخصوص بازی تیم های ثامن و مس اظهاراتی انجام داده اند که کذب محض است.









جلال کوزه گری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص اتفاقات دیدار تیم های ثامن الحجج (ع) و مس کرمان از هفته دوم لیگ برتر باشگاه های کشور که نیمه کاره ماند، اظهار داشت: در جلسه کمیته انضباطی پیرامون اتفاقات این مسابقه تصمیم گیری خواهد شد، چراکه برخی صحبت هایی که انجام شده است دروغ محض بود.

وی ادامه داد: مسئولان باشگاه هایی که اظهار نظر کرده اند و حرف از چاقوکشی و مشت و لگد زده اند باید پاسخگو باشند. صحبت هایی مطرح شده است که اصلا واقعیت ندارد.

رئیس فدراسیون هندبال ایران خاطرنشان کرد: مسی ها اینگونه اظهار نظر کرده اند و باید پاسخگو باشند؛ آنها این صحبت ها را در حالی مطرح کرده اند که ما در سبزوار نماینده داشتیم. وقتی که نماینده های ما می گویند چنین اتفاقاتی در سبزوار رخ نداده است، قطعا مسی ها باید پاسخگو باشند. باید صحبت های خود را ثابت کنند و ما هم پس از شنیدن صحبت ها تصمیم گیری خواهیم کرد.

کوزه گری درخصوص اینکه گفته می شود ثامن حامی فدراسیون است و مسئولان فدراسیون کمی با این باشگاه مماشات می کنند، عنوان کرد: هنوز که این باشگاه حامی رسمی فدراسیون نشده است. تنها شاید یک دوره اردوی بانوان در سبزوار برگزار شود؛ اگر این موضوع به معنی حمایت است باید بگویم که چندین دوره هم در استان های دیگر برگزار شده است. اگر کسی بخواهد به فدراسیون کمک کند خیلی ها ناراحت می شوند.




نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد