سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

ادعا و پاسخ ادعا


ادامه صحبت های کذب و مضحک سرپرست تیم هندبال مس کرمان


با پاسخی از وبلاگ مهد هندبال

 ادامه درگیری‌ها در هندبال
 موسوی:نماینده خودشان را هم دروغگو می دانند 

سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: مسوولان باشگاه ثامن‌الحجج با صحبت‌های خود، به نوعی نماینده فدراسیون را یک دروغگو می‌دانند.

سیدمحمد موسوی درباره بیانیه باشگاه ثامن‌الحجج درمورد بازی تیم‌های هندبال مس و ثامن‌الحجج از هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: باید یک‌بار دیگر اعتراض خود را به نحوه میزبانی و عدم مدیریت حواشی و اتفاقات سالن محل برگزاری مسابقه اعلام کنیم. متاسفانه افرادی دم از اخلاق‌مداری می‌زنند که خود مسبب اصلی درگیری‌ها و حوادث چند ساله اخیر در حین برگزاری مسابقات در سبزوار هستند.

وی ادامه داد: چگونه است که در گذشته‌های نه‌چندان دور تیم کرمان یکی از محبوب‌ترین تیم‌های هندبال ایران نزد مردم سبزوار بوده است و اکنون باید این مشکلات در این شهرستان برای تیم کرمان ایجاد شود. قطعا افرادی در این بین به دنبال ماجراجویی و بزرگ‌نمایی اتفاقاتی هستند که تنها زایده ذهن و تخیلات‌شان است. وی با بیان اینکه اگر ما به رسانه‌ها دروغ می‌گوییم، پس چگونه اتهامی را که شما به بازیکن ما وارد دانسته‌اید در گزارش نماینده فدراسیون وجود ندارد و هرگز به رخداد چنین مساله‌ای اشاره نشده است، افزود: حتما نماینده محترم فدراسیون نیز از دیدگاه شما یک دروغگو است! باشگاه صنعت مس کرمان قبل از رسیدن به موفقیت و نتایج درخشان در هندبال، اولویت خود را در این مسابقات رعایت ارزش‌های اخلاقی و ارایه بازی‌های جوانمردانه می‌داند و در عمل نیز بارها این مساله را اثبات کرده است.


پاسخ وبلاگ مهد هندبال ایران

1ـ هر کسی می تواند با توجه به درک خود از هر مطلبی برداشت کند و اینکه بیانیه ثامن الحجج نماینده فدراسیون را دروغگو عنوان داشته یا مطالب شما ...


2ـ  همه مردم ایران محبوب سبزواریها هستند و خواهند بود و بیان چند جمله در یک مسابقه هندبال و یا هر مسابقه ورزشی نشان دهنده دوست داشتن یا نداشتن نیست مردم آن شهر نیست و صرفاً کری خوانی ورزشی است و گرنه شعار همه ما ایرانی هاست که همه جای ایران سرای من است.

3ـ اینکه مطلبی از چشم نماینده فدراسیون و یا هر شخصی دیگر بیفتد چیزی بسیار طبیعی است و بی شک نماینده فدراسیون نه حامی ما و نه حامی شماست و بلکه حامی وجدان خود خواهد بود و هر چه را که دیده نوشته و گزارش داده است حال شاهد آن صحنه زشت را ندیده باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد