سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

نامه ای به همشهری عزیز

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم قوعلی خدمتک جوارحی



همشهری عزیز و بزرگوار

جناب آقای دکتر سیدابوالفضل میرعلی



با سلام و عرض ادب

          همشهری عزیز سالیان زیادی بود که ورزش استان و سبزوار را بعنوان یک شهروند سبزواری دنبال می کردم و متأسفانه اخبار خوشی از ورزش استان و سبزوار نمی شنیدم.

خبری از هندبال پیکان و شهدای هویزه نبود ، خبری از فوتبال استقلال سبزوار و جمکو نبود و تیم های هندبال و فوتبال که روزگارانی برای خود در استان و کشور حرفی برای گفتن داشتند دیگر رمقی برای فعالیت نداشته و روز به روز شاهد افول این تیم ها و ورزش سبزوار بودیم.

روزگاری نماینده شهرمان در مقابل ملوان بندرانزلی و محمد احمدزاده صف آرایی می کرد و ما بچه های جنوب شهر با حرارت تیم مان را تشویق می کردیم.

روزگاری در زمین آسفالت حقانی و سالن شهید مشکانی جمع می شدیم و بازیهای خوب حمید شجاع علی و جواد شعبانپور ، حسن صدخروی و... را می دیدیم و به سبزواری بودن خود افتخار می کردیم.

روزگاری گذشت و نه خبری از فوتبال ما بود و نه خبری از هندبال ما روزی هم که به دیدار مسابقه هندبال نماینده شهرمان با ذوب آهن رفتیم حسابی تحقیر شدیم چرا که تیم در مقابل ذوب آهن نه حرفی برای گفتن داشت و نه قدرت عرض اندام.

اما با حضور ایثارگرانه شما در سبزوار ورق برگشت ، درست به خاطر ندارم که هفته پنجم لیگ بود یا بیشتر که نام تیم عوض شد و سبزواریها یک همشهری مخلص را در کنار تیم دیدند.

هر کسی چیزی گفت، برخی گفتند این هم دو هفته است ، برخی گفتند برای نمایندگی مجلس آمده اما زمان همه چیز را ثابت کرد که میرعلی نه برای نام و نه برای نان آمده است ، میرعلی همانطور که بارها گفته است برای اثبات عشق خود به جوانان سبزواری آمده است.

امروز سبزوار در حوزه پیرامونی خود و بلکه در استان و نه بلکه در شرق کشور و نه اصلاً می توان گفت در سطح کشور در عرصه ورزش حرفی برای گفتن دارد و این برای همه ما سبزواریها باعث افتخاراست.

ما از باخت دیشب تیم مان بسیار متأثر شدیم ولی ناراحت نیستم چرا که ورزش عرصه برد و باخت است و قطعاً شکست های دیگری برای تیم های متعددمان وجود دارد و از این قضیه ناراحت نیستم و بی شک هر که بامش بیشتر برفش بیشتر همانگونه که از کسب نتایج تیم های مختلف ثامن الحجج از کشتی خراسان و سبزوار ، هندبال سبزوار ، مشهد ، آمل و بانوان، والیبال نشسته و...

خوشحال و مسروریم از شکست های احتمالی هم متأثر می شویم ولی غمی به دل نداریم

آقای میرعلی سال آینده آسیا منتظر ثامن الحجج است البته نه با یک تیم با سه تیم

هندبال ثامن الحجج سبزوار ، هندبال ثامن الحجج مشهد و والیبال نشسته

یاعلی ، یا امام رضا(ع)و یا امام حسین(ع)
نظرات 1 + ارسال نظر
سبزوار دوست یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 11:52

من هم موافق این نامه باری سید بزرگوار هستم و از همین جا یک خداقوت گرم تنقدیمشان میکنم و میگویم سید دوست دارم قدمهایت استوار و نفست همیشه گرم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد