سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

هفته نخست لیگ کشتی

 هفته نخست لیگ برتر کشتی آزاد کشور


نماینده کشتی آزاد خراسان‌رضوی به مصاف پرسپولیس جویبار می‌رود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کشتی ثامن‌الحجج سبزوار گفت: انجام نخستین بازی لیگ با تیم پرسپولیس جویبار جذاب و به‌یاد ماندنی است.

خبرگزاری فارس: نماینده کشتی آزاد خراسان‌رضوی به مصاف پرسپولیس جویبار می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، محسن کاوه اظهار داشت: در هفته نخست لیگ برتر روز سه شنبه 23 آبان‌ماه جاری در سالن ورزشی مهدی حاجی‌زاده جویبار به مصاف تیم کشتی پرسپولیس این شهر خواهیم رفت.

وی در ارتباط با تیم جویباری گفت: این تیم که از تماشاچیان کشتی‌دوست مازندرانی بهره می‌برد با سرمایه‌گذاری باشگاه پرسپولیس کشتی‌گیران خوبی را روانه مسابقات لیگ برتر کشور کرده است.

کاوه با بیان اینکه بیشتر کشتی‌گیران تیم کشتی آزاد ثامن‌الحجج سبزوار در اردوهای تیم ملی حضور داشتند و تمرینات رسمی تیم با حضور تمامی اعضا با برگزاری یک اردوی چهار روزه آغاز شده است بیان کرد: در حالی نخستین بازی خود را در لیگ با انجام یک مسابقه حساس آغاز     می‌کنیم که انسجام فنی تیم‌ها از هفته دوم و سوم لیگ شکل می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این دیدار در وزن 55 کیلوگرم حسن رحیمی، در وزن 60 کیلوگرم مصطفی آقاجانی، در وزن 66 کیلوگرم محمد نادری، در وزن  84 کیلوگرم احسان امینی و در وزن 96 کیلوگرم عرفان امیری کشتی خواهند گرفت.

کاوه با بیان اینکه در وزن 74 کیلوگرم از میان سید صادق گودرزی و احسان مقدم یکی را با توجه به ترکیب تیم مقابل به تشک خواهیم فرستاد اظهار داشت: در وزن 120کیلوگرم نیز از میان پرویز هادی و فرزین معصومی، بنا به شرایط مسابقه از یک نفر استفاده می‌شود.

سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن‌الحجج(ع) سبزوار خاطرنشان کرد: پس از این دیدار در هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد کشور روز سه شنبه 30 آبان‌ماه جاری در سبزوار میزبان تیم سایپا تنکابن خواهیم بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 14:42

برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان بــــاشگـــاه ثـــــامن ســــبزوار وآدرس http://sabzevar-samenalhojaj-club.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در سایت قرار داده و لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.
با سپاس فراوان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد