سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

خسرو نصیری:


ثامن ناباورانه از مسابقات حذف شد

خسرو نصیری گفت: نماینده کشورمان نا باورانه از جام باشگاه ها حذف شد و مهم ترین دلیل آن عدم هماهنگی بود که به تیم ضربه زد.

خسرو نصیری دبیر فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: متأسفانه تیم ثامن الحجج سبزوار با عملکرد مطلوبی که در رقابت های جام باشگاه های آسیا در قطر داشت حذف شد و دلیل اصلی آن هم عدم هماهنگی بود و باعث شد که به مراحل بعدی صعود نکنیم در بازی روز گذشته النور و عربستان الاهلی امارات 27 بر 27 به تساوی رسیدند و این در حالی بود که ثامن در دیدار پایانی خود 26 بر 18 به النور باخته بود منتظر نتیجه این دیدار بود که اگر النور با 10 اختلاف الاهلی را برد و نماینده کشورمان به دور بعد صعود خواهد کرد که این اتفاق رخ نداد و ناباورانه جا ماندیم.

وی تصریح کرد: نماینده سبزوار با 3 برد، 2 تساوی و یک باخت به کار خود در این رقابت ها پایان داد و ناکامی دیگری برای هندبال کشورمان رقم خورد.

نصیری در ادامه گفت: رافائل کاسترلو مربی اسپانیایی ثامن و همینطور دو بازیکن صرب و کوبایی خیلی دیر به تیم اضافه شدند و این عامل باعث شد که با بازیکنان دیگر هماهنگ نباشد.

وی گفت: ما می‌توانستیم جز 4 تیم برتر این مسابقات باشیم ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد و تیم ثامن با وجود توان مالی خوب و بازیهای مناسب نتوانست انتظارات ما را برآورده کند.

نصیری اشاره کرد: متأسفانه در سال جاری در رده های جوانان و نوجوانان و تیم اعزام به جام باشگاه های آسیا نتایج خوبی نگرفتیم و یک جوری باید شانسی رو به رو شویم.

وی در خصوص استفاده از مربی خارجی در تیم ملی آقایان گفت: صحبت هایی در این زمینه شده است تا رافائل کاسترلو علاوه بر مربیگری درثامن سبزوار در تیم ملی آقایان نیز حضور داشته باشد این کار بستگی به نظر مربی خارجی تیم سبزوار دارد.

نصیری گفت: با توجه به اینکه بودجه فدراسیون محدود است و اعتبار کافی در دست ندارد این همکاری بهترین خواهد بود.

وی عنوان کرد: ماه آینده تیم ملی بزرگسالان  را تشکیل خواهیم داد تا یک سال مانده به مسابقات آسیایی که هنوز مکان آن مشخص نشده است، اردوهای تمرینی و تدارکاتی خود را آغاز کند و اردوهای تیم ملی نوجوانان و جوانان را راه اندازی خوهیم کرد تا برای دو سال آینده رقابت های قاره کهن آماده کند.

نصیری گفت:‌ هدف ما از این کار جلوگیری از منحل شدن تیم های ملی بعد از مسابقات بین المللی است و اینکه بازیکنان همیشه آماده و سرحال باشند.

نصیری در پایان خاطر نشان کرد: اگر می‌خواهیم ناکامی ها را فراموش کنیم و به فکر چاره باشیم باید برنامه ریزی طولانی مدت داشته باشیم و تیم های ملی همیشه باشد و با تعامل با کشورهای خارجی می‌توانیم در این ورزش رشد کنیم و شکوفا باشیم
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد