سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

ثامن الحجج قهرمان


محسن کاوه:


هدف کادرفنی و باشگاه تکرار مقام قهرمانی فصل گذشته


در لیگ برتر کشتی آزاد باشگاههای کشور است.



ساری - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم کشتی ثامن الحجج سبزوار ، با وجود پیروزی تیمش در بازی حساس هفته نخست مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد باشگاههای ایران از عملکرد بازیکنانش ابراز نارضایتی کرد.

محسن کاوه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کشتی گیران تیم ثامن می توانستند در برابر تیم پرسپولیس جویبار عملکرد بهتری از خود داشته باشند چرا که انتظارها از آنها زیاد بود.

وی افزود: در هرصورت آغاز مسابقات لیگ برتر کشتی و هفته اول آن بود و استرس های هفته های اول و حساسیت بالای بازی در جویبار در عملکرد بازیکنان تیم ثامن تاثیر زیادی داشت.

سرمربی تیم کشتی ثامن الحجج سبزوار ادامه داد: در روزهای آینده و با تمرین های منظم نقاط ضعف بازیکنان به آنها توصیه و در بازیهای بعدی جبران خواهیم کرد.

کاوه اضافه کرد: تیم ثامن امسال کشتی گیران خوب کشور را به خدمت گرفته و از امیدهای کسب قهرمانی در لیگ برتر کشتی ایران خواهد بود.

وی تصریح کرد: اینکه بگویم از الان قول قهرمانی می دهم کار درستی نیست اما با تلاش کشتی گیران تیم ثامن همه هدف کادرفنی و باشگاه تکرار مقام قهرمانی فصل گذشته در لیگ برتر کشتی آزاد باشگاههای کشور است.

تیم کشتی ثامن‌ الحجج (ع) سبزوار در آغاز هفته نخست مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد باشگاههای ایران در تنها دیدار گروه یک این مسابقات در سالن ورزشی شهیدحاجی زاده جویبار تیم پرسپولیس این شهر را با نتیجه نزدیک 4 بر 3 شکست داد و گام نخست را محکم برداشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد