سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

جلال کوزه گری:


رئیس فدراسیون هندبال:

 

شاید راه فدراسیون بسکتبال را در پیش بگیریم و مربی خارجی تیم ثامن الحجج سبزوار را همزمان مربی تیم ملی هم شود.

تهران - رییس فدراسیون هندبال در واکنش به حاشیه های بوجود آمده در هیات هندبال تهران ومطرح شدن موضوع دوشغله بودن نایب رییس بانوان این فدراسیون گفت:مسوولان هیات تهران خودشان باید مشکلات را حل کنند.

جلال کوزه گری روز دوشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: مسائل مربوط به هیات هندبال تهران باید توسط مسوولان آن حل وفصل شود و به صلاح نمی بینم در این موضوع ورود کنم.

وی در ادامه در واکنش به این پرسش ایرنا در خصوص اینکه ˈ چرا اکثر مسوولان در فدراسیون چند شغله هستند؟ˈ گفت: همه دو شغله نیستند، اما برخی در چند پست فعالیت می کنند.

وی در واکنش به این پرسش که ˈبرای تیم ملی هندبال ایران چه برنامه ای دارید؟ˈ گفت: به دنبال جذب مربی خارجی هستیم، اما در شرایط فعلی به نظر می رسد این کار از توان فدراسیون هندبال خارج باشد.

کوزه گری گفت:امروزاکثر فدراسیون ها با این مشکل مواجه هستند و کمیته ملی المپیک نمی تواند هزینه های حضور مربیان خارجی را پرداخت کند.

وی گفت: شاید راه فدراسیون بسکتبال را در پیش بگیریم و مربی خارجی تیم ثامن الحجج سبزوار را همزمان مربی تیم ملی هم شود.

کوزه گری در واکنش به این پرسش که ˈ گمان نمی کنید طرحی غلطی که در فدراسیون دیگری صدای اکثر کارشناسان این رشته را درآورده، نمی تواند به هندبال ایران کمک کند؟ ˈ گفت: قبول داریم که کار درستی نیست، اما با توجه به شرایط پیش آمده برای ورزش کشور یک راه چاره است.

رییس فدراسیون هندبال اظهارداشت: در واقع بهتر است مربی خارجی در اختیار فدراسیون باشد تا یک باشگاه خاص، اما برای رفع مشکل این حداقل کاری است که می توانیم انجام دهیم.

کوزه گری اضافه کرد: در این شرایط باید یک امتیازاتی به باشگاه ثامن داده شود اما هنوز با آنان دراین خصوص صحبت نکرده ایم،درکل باید ببینیم که در شرایط موجود چگونه می توان از مربی خارجی استفاده کرد.

رییس فدراسیون هندبال گفت: در کمیته مربیان در این خصوص تصمیم گیری می کنیم، شاید بهتر باشد از وجود مربیان داخلی استفاده کنیم.

وی در واکنش به این پرسش که کدام یکی ازمربیان داخلی ایران توانایی گرداندن تیم ملی هندبال ایران را دارند؟ گفت: در شرایط حاضر شاید علی حبیبی انتخاب خوبی باشد البته ما مربیان دیگری هم داریم که می توانند هدایت تیم ملی را برعهده بگیرند.

وی گفت: امیدواریم هر چه زودتر شرایط کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان بهبود یابد و بتوانیم مربی دلخواه خارجی خود را به ایران بیاوریم و با وی قرارداد همکاری ببندیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد