سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

شعبانپور


حاج قاسم شعبانپور:


برای ما فرقی نمی‌کند که کدام تیم موسسه ثامن پیروز شود و امیدوارم


امسال هر دو تیم مجموعه ثامن‌الحجج(ع) در جام باشگاه‌های آسیای


سال بعد حضور داشته باشند.

حاج قاسم: سخت‌ترین مسابقات تاریخ هندبال باشگاه‌های آسیا برگزار شد
سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار در گفتگو با ایسناگفت: سخت‌ترین مسابقات در تاریخ هندبال باشگاه‌های آسیا برگزار شد و تیم‌های خوبی حضور داشتند.
قاسم شعبان‌پور  پس از کسب عنوان پنجمی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، افزود: تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار به عنوان تنها نماینده ایران در پانزدهمین دوره مسابقات باشگاه‌های آسیا در دوحه قطر شرکت کرد که این مسابقات از اول آبان تا شانزدهم ماه جاری انجام گرفت و قرعه نسبتا بدی به تیم ما خورد.
وی ادامه داد: به نظر من سخت‌ترین رقابت‌ها تا الان برگزار شد، چون جوایز را به ترتیب برای تیم‌های اول تا سوم 200 هزار دلار، 150 هزار دلار و 100 هزار دلار در نظر گرفته بودند.
وی تصریح کرد: تیم‌ها واقعا قدرتمند آمده بودند به خصوص تیم‌های قطری مانند الجیش قطر که قهرمان چندین ساله این مسابقات است با 13 بازیکن غیربومی حضور پیدا کرده بود و در مجموع تمامی تیم‌ها در این مسابقات خوب بودند و بازیکنان من هم بسیار زحمت کشیدند.
سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار ادامه داد: در دور اول مسابقات توانستیم با شکست دادن تیم‌های المظهر عربستان، البحرین بحرین و الکویت کویت صدرنشین گروه‌مان باشیم اما در دور دوم به خاطر خستگی بیش از حد بازیکنانم که چهار بازی پشت سر هم را برگزار کردیم و متاسفانه استراحت‌مان در گروه به بعد از بازی آخر موکول شده بود، بدون استراحت به دور بعدی رفتیم و با تیم‌های الاهلی امارات و النور عربستان در یک گروه قرار گرفتیم که گروه سختی بود و شانس هم با ما یار نبود.

شعبان‌پور اعلام کرد: تیم ما در مجموع این مسابقات با پنج پیروزی و یک تساوی و همچنین یک باخت در کارنامه‌اش به کار خود پایان داد و به صراحت می‌گویم بازیکنانم به غیر از بازی مقابل تیم النور عربستان، در تمامی بازی‌ها خوب کار کردند که خوشبختانه توانستیم المظهر عربستان را با نتیجه 25 بر 20 شکست دهیم و مقام پنجمی این مسابقات را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: فشردگی مسابقات لیگ‌برتر هندبال کشور باعث شد بازیکنانم تا هفته ششم لیگ از لحاظ بدنی تحلیل بروند و همین موجب شکست ما در مسابقات آسیایی بود.

وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش در این مسابقات، بیان کرد: رافائل مربی خارجی که همراه تیم ما بود مفید واقع شد و همچنین دو بازیکن خارجی تیم هم خیلی خوب کار کردند و در مجموع بازیکنانم از حیثیت هندبال استان خراسان رضوی و کشورمان به خوبی دفاع کردند.

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار خاطرنشان کرد: تیم‌های هندبال البیان قطر، ‌امارات و الکویت کویت، به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مسابقات باشگاه‌های آسیا را کسب کردند و ما هم امیدواریم برای سال بعد بتوانیم قوی‌تر و بهتر ظاهر شویم.

شعبان‌پور در مورد وضعیت تیمش برای حضور در ادامه مسابقات لیگ‌برتر هندبال کشور،‌ گفت: با توجه به تجربه خوبی که از مسابقات باشگاه‌های آسیا به دست آوردیم و با استفاده از این تجربیات باید راندمان بازیکنانم را در حد بالا برای حضور در مسابقات لیگ‌برتر نگه دارم و نگذارم افت بدنی داشته باشند تا کم‌کم به سمت بالای جدول برویم.

وی ادامه داد: امسال لیگ سختی را در پیش داریم؛ هفته آینده هم باید در یک بازی سخت به مصاف تیم ثامن‌الحجج(ع) مشهد برویم و بعد از آنکه نیم فصل تمام می‌شود ظرف دو هفته چهار بازی عقب افتاده داریم که باید یک مقدار روی این موضوع کار کنیم تا فشردگی مسابقات به ما لطمه نزند.

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار با بیان اینکه فکر می‌کنم امسال یکی از دو تیم مجموعه ثامن الحجج(ع) قهرمان لیگ شود، اظهار کرد: مشهد هم تیم خوبی بسته است و از الان نمی‌توانیم بگوییم که قهرمان نیم فصل کدام تیم خواهد بود و تیم مشهد با پیروزی خوبی که مقابل سپاهان اصفهان به دست آورد، آن‌ها را در مشهد ذوب کرد.

شعبان‌پور به بازی حساس تیمش برابر ثامن‌الحجج(ع) مشهد اشاره کرد و افزود: بازی ما با مشهدی‌ها سخت خواهد بود ولی برای ما فرقی نمی‌کند که کدام تیم موسسه ثامن پیروز شود و امیدوارم امسال هر دو تیم مجموعه ثامن‌الحجج(ع) در جام باشگاه‌های آسیای سال بعد حضور داشته باشند.
نظرات 1 + ارسال نظر
هوادار دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 14:19

بازی با ثامن مشهد در چه روز و ساعتی برگزار میشه؟؟
و اگر اسامی بازیکنان مسابقه کشتی فردای ثامن - تنکابن اعلام شده روی سایت قرار دهید .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد