سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

هندبال سبزوار در مطبوعات


سرمربی تیم هندبال ثامن‎الحجج(ع) مشهد: پیروزی در داربی خراسان را می‌خواهیم

سرمربی تیم هندبال ثامنالحجج(ع) مشهد گفت: در مقابل تیم سبزوار به دنبال پیروزی خواهیم بود.

علیرضا حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، افزود: هر کس در داربی هندبال خراسان بهتر بازی کند، پیروز خواهد شد و خوشحالم که این امتیاز از استان خراسان خارج نخواهد شد.

وی ادامه داد: این بازی جدال دو تیم مدعی لیگ‌برتر امسال است و هدف ما در این دیدار حساس کسب پیروزی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیروزی بر سپاهان اصفهان، تیم از نظر روحی روانی در شرایط خیلی خوبی قرار دارد اما دیدار با ثامن‌الحجج(ع) سبزوار به مراتب سخت‌تر است.

سرمربی تیم هندبال ثامنالحجج(ع) مشهد افزود: آن‌ها با کوله‌باری از تجربه از مسابقات باشگاه‌های آسیا برگشته و بازیکنان بسیار خوبی دارند ضمن اینکه شرایط میزبانی نیز به نفع آن‌هاست.

حبیبی با بیان اینکه انگیزه کافی برای پیروزی بر ثامن‌الحجج(ع) سبزوار را داریم، عنوان کرد: به بازیکنان تیم گفته‌ام که پیروزی شیرین بر سپاهان اصفهان را فراموش کنند و الان هدف ما کسب پیروزی در دیدار پیشرو و تثبیت جایگاه‌مان در صدر جدول است.

وی دیدار با ثامن‌الحجج(ع) سبزوار را بازی دو تیم از یک خانواده عنوان کرد و گفت: آن‌ها به عنوان برادر بزرگتر باید هوای ما را داشته باشند چون برادر کوچک‌تر همیشه مظلوم است.

سرمربی تیم هندبال ثامنالحجج(ع) مشهد با تشکر از بازیکنانش بابت بازی خوب مقابل سپاهان اصفهان، تصریح کرد: بازیکنانم نتیجه بسیار خوبی در مقابل تیم شهرم کسب کردند و شاید اینگونه قدر من را بیشتر بدانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد