سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

هندبال سبزوار در آیینه سایت ها


ورزش ایرانی: اعتراض تیم هندبال سبزواربه محرومیت دو بازیکنش



ورزش ایرانی: رییس کمیته‌ مسابقات فدراسیون هندبال با تایید محرومیت دو تن از بازیکنان تیم سبزوار گفت: باشگاه ثامن الحجج (ع) نسبت به این موضوع اعتراض کرده و باید منتظر رای کمیته‌ انضباطی در این باره باشیم.

 

علی حیات پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هفته‌ هشتم رقابت‌های لیگ برتر قرار بود تا در روز سه شنبه هفتم آذر پیگیری شود، اما بنا به درخواست باشگاه‌ها و به این دلیل که تیم‌ها مجبور نباشند روز عاشورا سفر کنند بازی‌ها را یک روز به عقب انداختیم. به این ترتیب دیدارهای روز سه شنبه و چهارشنبه از هفته‌ هفتم و در تقویم فدراسیون هر کدام یک روز به عقب افتاد.

 

رییس کمیته‌ مسابقات فدراسیون هندبال در آستانه دیدار حساس دو تیم ثامن الحجج (ع) مشهد و سبزوار در پاسخ به سوالی درباره محرومیت دو بازیکن تیم سبزوار، خاطر نشان کرد: رحیم مومنی زاده و هادی طالبی در دیدار تیم‌های نیروی زمینی و ثامن الحجج (ع) سبزوار به دلیل اعتراض به رای داوری تا اطلاع ثانوی و تشکیل کمیته‌ انضباطی محروم شده‌اند. البته پس از این حکم تیم سبزوار به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا رفت. حالا مسئولان باشگاه ثامن نسبت به این حکم اعتراضی مکتوب فرستاده اند. باید منتظر رای کمیته‌ انضباطی باشیم. فکر می‌کنم حداقل یک جلسه محرومیت شامل حال این دو بازیکن شود، اما اطلاعات دقیق‌تر را باید از کوزه‌گری رییس فدراسیون جویا شوید.

 

وی درباره چگونگی تشکیل اردوی تیم ملی پس از هفته‌ نهم با توجه به بازی‌های عقب افتاده لیگ گفت: تیم ثامن الحجج (ع) مشهد یک هفته‌ و تیم سبزوار چهار هفته‌ بازی عقب افتاده دارند. ما برنامه این دیدارها را تنظیم ‌کرده‌ایم . دور رفت رقابت‌های لیگ سیزدهم آذر ماه تمام می‌شود و طبق برنامه‌ریزی انجام شده تمام بازی‌های عقب افتاده نیز تا تاریخ اول دی ماه به پایان می‌رسد. فکر می کنم فدراسیون می‌تواند پس از پایان بازی‌های عقب افتاده اردوی تیم ملی را تشکیل دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد