سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

ثامن الحجج ـ گسترش فولاد تبریز


هادی رضایی:باید تیم گسترش فولاد تبریز را شکست دهیم

سرمربی تیم والیبال نشسته موسسه مالی واعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار اظهار داشت: با توجه به رقابت نزدیک در صدر جدول برای قهرمانی در لیگ برتر باید در بازی مقابل تیم گسترش فولاد تبریز امتیاز کامل کسب کنیم.
هادی رضائی پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل نفت و گاز گچساران در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته کشور که پنجشنبه 30 آذرماه به میزبانی تیم گچسارانی برگزار شد اظهار داشت: با توجه به دیدار حساسی که هفته آینده مقابل گسترش فولاد تبریز داریم برای آمادگی بیشتر از تمام بازیکنان در برابر بازیکنان جوان گچسارانی استفاده کردیم.
وی با اشاره به دیدار بعدی تیمش در روز پنجشنبه 7 دی ماه در سبزوار مقابل تیم گسترش فولاد تبریز عنوان کرد: کسب قهرمانی نیم فصل و حتی قهرمانی در پایان فصل بستگی به این بازی دارد که باید از شرایط میزبانی بیشترین استفاده را ببریم.
سرمربی تیم والیبال نشسته موسسه مالی واعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار افزود: با توجه به برابری تیم ما با تیم گسترش فولاد تبریز در امتیاز 15 باید خیلی هوشیار باشیم و هیچ امتیازی را ادامه بازی ها برای کسب نتیجه ایده آل در پایان فصل از دست ندهیم.
گفتنی است تیم والیبال نشسته گسترش فولاد با 15 امتیاز و تنها یک گیم باخته نسبت به تیم سبزواری در جایگاه دوم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال نشسته کشور قرار دارد وتیم ذوب آهن با قبول دو شکست مقابل این دو تیم سوم است
.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد