سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:



اخبار هندبال؛
برگزاری دیدار معوقه ثامن سبزوار با شهرداری ارومیه ،
اردوی ثامن سبزوار در تبریز


بازی معوقه بین ثامن سبزوار و شهرداری ارومیه روز 3 دی در آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.
  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران آخرین دیدار معوقه نماینده سبزوار روز 3 دی در استان آذربایجان غربی مقابل شهرداری ارومیه خواهد بود.

در ادامه گزارش آنده است، ثامن سبزوار به دلیل حضور در جام باشگاه های آسیا از 4 دیدار عقب ماند که در این تعطیلات برگزار می شود.

براساس این گزارش نماینده سبزوار در سومین بازی معوقه خود مقابل فولاد مبارکه سپاهان قرار گرفت و 16 بر 21 باخت و سپاهان قهرمان نیم فصل شد.

این گزارش می افزاید هم اکنون سپاهان با 16 امتیاز و 77 گل زده اول، ثامن مشهد با 76 گل زده و 16 امتیاز دوم و سبزوار با 55 گل زده و یک بازی کمتر نسبت به حریفان و 14 امتیاز در لیگ برتر سوم هستند.

گزارش دیگری می گوید: ثامن الحجج سبزوار که یکشنبه سوم دی با ارومیه بازی دارد یکی دو روز در این استان می ماند و چهارشنبه 6 دی به تبریز می رود تا پنجشنبه 7 دی نخستین دیدار خود را از دور برگشت مسابقات لیگ برتر برگزار کند.

در این گزارش آمده است دور برگشت رقابت های لیگ از 7 دی در شهرهای مختلف آغاز می شود و 10 تیم شرکت در آن به مصاف هم می روند.

این گزارش عنوان می کند تعطیلات لیگ از روز 13 آذر آغاز شد و تا چهارشنبه هفته آینده یعنی 6 دی طول می کشد.

این گزارش اضافه می کند در لیگ 25 تیم های فولاد مبارکه سپاهان ثامن الحجج سبزوار و مشهد، شهرداری تبریز و ارومیه، ستاره فروغ کویر و شهرداری کرمان (ایران تایل) کاسپین قزوین هپکوی اراک و نیروی زمینی حضور دارند.

در پایان گزارش خاطرنشان می شود؛ بخشی از سیما نیز می توانست به توسعه و پیشرفت هندبال کشورمان کمک کند که متأسفانه این امر تاکنون میسر نشده است

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد