سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

بازتاب


بازتاب انصراف تیم هندبال کشتی فرنگی ثامن الحجج در سایتهای خبری

تکلیف تیم کشتی ثامن الحجج امروز مشخص می‌شود

دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۱۵
سرپرست کمیته لیگ فدراسیون کشتی از برگزاری نشستی ویژه برای منصرف کردن متولیان باشگاه ثامن الحجج سبزوار از رقابتهای لیگ کشتی فرنگی خبر داد
به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، متولیان باشگاه ثامن الحجج سبزوار بعد از قهرمانی در رقابتهای لیگ کشتی آزاد و اتهاماتی که از سوی برخی تیم های دیگر متوجه آنها شد، از خیر حضور و سرمایه گذاری در لیگ فرنگی گذشتند و اعلام کردند تا زمانی که از باشگاه رفع اتهام نشده در لیگ کشتی فرنگی شرکت نخواهند کرد.

عباس نمازیان سرپرست کمیته لیگ فدراسیون کشتی نیز با تایید این مطلب به خبرنگار مهر گفت: متولیان باشگاه ثامن الحجج همچنان از برخی اتهامات در خصوص قهرمانی آنان در لیگ کشتی آزاد گله مند و ناراحت هستند و ما نیز قصد داریم در نشست فوری امروز دوشنبه در فدراسیون کشتی به این سوء تفاهمات پایان دهیم.

به گفته نمازیان گویا مسئولان این باشگاه معتقدند اتهامات مطرح شده، دومین قهرمانی آنان در رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد را زیر سوال برده و این موضوع باید بطور شفاف و روشن از سوی فدراسیون کشتی پیگیری و برطرف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن کاوه سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج سبزوار بعد از کسب دومین عنوان قهرمانی در لیگ برتر در گفتگوی تلفنی با برنامه ورزش از نگاه دو صراحتا اعلام کرد: مسئولان باشگاه ثامن الحجج با توجه به وضعیت کنونی فدراسیون کشتی و مشکلات عدیده این رشته، تمایل چندانی برای حضور در لیگ فرنگی ندارند!

این در حالی است که پیش از این اعلام شده بود رقابتهای لیگ کشتی فرنگی امسال بصورت گروهی و با حضور ۶ تیم از روز پنجشنبه ۲۸ دیماه آغاز خواهد شد که خبر انصراف شفاهی ثامنی ها، برگزاری این رقابتها را در هاله ای از ابهام فرو برد


تیم ثامن الحجج سبزوار غایب لیگ کشتی فرنگی

در حالی که تنها سه روز به آغاز رقابت های لیگ کشتی فرنگی باقی مانده، حضور تیم ثامن الحجج سبزوار در این مسابقات نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفت. محسن کاوه سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج سبزوار اعلام کرده بود که مسئولان این باشگاه با توجه به وضعیت کنونی فدراسیون کشتی تمایل چندانی برای حضور در لیگ فرنگی ندارند. به گفته وی تا زمانی که شرایط حاکم بر رقابت های لیگ همانی باشد که در لیگ برتر کشتی آزاد شاهد آن بودیم، ثامنی ها شرکت نخواهند کرد. قرار بود رقابت های لیگ کشتی فرنگی امسال با حضور 6 تیم از 28 دی ماه آغاز شود که خبر انصراف شفاهی ثامنی ها، برگزاری این رقابت ها را مبهم ساخته است.
      روزنامه ایران، شماره 5274 به تاریخ 25/10/91، صفحه 25 (ورزش)

با توجه به انصراف تیم ثامن‌الحجج از حضور در لیگ فرنگی و احمال عدم حضور پرسپولیس برگزاری این رقابت‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.
فارس -  بعد از مدت‌ها قرار است طلسم برگزاری لیگ برتر کشتی فرنگی شکسته شود و بنابر برنامه اعلام شده قرار است این رقابت‌ها از پنجشنبه هفته جاری، 28 دی‌ماه با حضور 6 تیم در یک گروه آغاز شود.

در فاصله 3 روز مانده تا آغاز این رقابت‌ها، خبری از نقل و انتقال تیم‌ها نیست و همه چیز در سکوت کامل انجام می‌شود، به طوری‌که کوچکترین شواهدی به غیر از اخباری که روی سایت فدراسیون کشتی به عنوان برنامه هفته اول و برنامه دور رفت رقابت‌ها اعلام می‌شود، در دست نیست.

بعد از برگزاری فینال لیگ برتر کشتی آزاد محمدرضا ساکت با انتقاد از شرایط برگزاری لیگ آزاد اعلام کرد که اگر لیگ کشتی فرنگی هم قرار باشد مانند لیگ آزاد به صورت فشرده و با این برنامه‌ریزی برگزار شود تمایلی به حضور در این رقابت‌ها نخواهند داشت.

پس از آن نوبت به مسئولان ثامن‌الحجج (ع) سبزوار که بعد از 2 قهرمانی پی در پی در لیگ برتر کشتی آزاد تصمیم به حضور در لیگ فرنگی گرفته بودند رسید تا آنها هم انصراف خود را از شرکت در این رقابت ها اعلام کنند.

بعد از انصراف 2 تیم از 6 تیم حاضر در مراسم قرعه‌کشی پرسپولیسی‌ها هم که از حوادث رخ داده در فینال لیگ آزاد و جریمه این تیم توسط کمیته انضباطی حسابی ناراحت بودند کناره‌گیری خود را از این رقابت‌ها به طور ضمنی اعلام کردند تا فرنگی‌کاران همچنان در حسرت برگزاری لیگ بسوزند.

به گزارش فارس، بر اساس اعلام کمیته لیگ فدراسیون کشتی قرار بود مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی با حضور تیم‌های موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار، فولادماهان سپاهان اصفهان، پرسپولیس مازندران، صبای قم، هیئت کشتی خوزستان و هیئت کشتی قم از 28 دی ماه و در یک گروه برگزار شود.


4ـ

محسن کاوه: ثامن در لیگ فرنگی شرکت نمی کند/ فدراسیون به راحتی از کنارتهمت تبانی و رشوه گذشت


محسن کاوه که قرار بود مسئولیت تشکیل تیم کشتی فرنگی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج سبزوار برای حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی ایران را بر عهده بگیرد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: برای حضور در لیگ فرنگی اعلام حضور کرده بودیم و قصد تیم داری داشتیم و حتی با چند مربی و کشتی گیر هم در این زمینه صحبت کرده بودیم اما به خاطر توهینی که به تیم ثامن در لیگ کشتی آزاد صورت گرفت از این کار منصرف شدیم.

وی دو دلیل عمده را باعث این تصمیم دانست و افزود: اول اینکه در لیگ کشتی آزاد از طرف بعضی ها به تیم ثامن تهمت های ناروا و واهی وارد شد و دوم اینکه برنامه ریزی لیگ فرنگی بسیار بد انجام شده است.

کاوه ادامه داد: توهین های صورت گرفته نه تنها به تیم ثامن بلکه به کمیته داوران، کمیته لیگ و فدراسیون کشتی بوده است و این اتهامات من را شرمنده کرده ولی آقایان تقریبا هیچ کار خاصی برای اعاده حیثیت انجام ندادند. به تیم ثامن تهمت تبانی و پول دادن به داوران زده شده اما مسئولان به راحتی از این قضیه گذشتند. من در جلسه کمیته انضباطی این مسائل را مطرح کردم و گفتند شکایت کنید! ...


در اعتراض به اتفاقات لیگ کشتی آزاد

محسن کاوه: ثامن در لیگ فرنگی شرکت نمی‌کند/ فدراسیون به راحتی از کنارتهمت تبانی و رشوه گذشت

» سرویس: ورزشی - کشتی، رزمی

سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن‌الحجج سبزوار گفت: تیم ثامن به خاطر مسائل اتفاق افتاده در لیگ کشتی آزاد در لیگ کشتی فرنگی تیمداری نخواهد کرد.

محسن کاوه که قرار بود مسئولیت تشکیل تیم کشتی فرنگی موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار برای حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی ایران را بر عهده بگیرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: برای حضور در لیگ فرنگی اعلام حضور کرده بودیم و قصد تیم‌داری داشتیم و حتی با چند مربی و کشتی‌گیر هم در این زمینه صحبت کرده بودیم اما به خاطر توهینی که به تیم ثامن در لیگ کشتی آزاد صورت گرفت از این کار منصرف شدیم.

وی دو دلیل عمده را باعث این تصمیم دانست و افزود: اول اینکه در لیگ کشتی آزاد از طرف بعضی‌ها به تیم ثامن تهمت‌های ناروا و واهی وارد شد و دوم اینکه برنامه‌ریزی لیگ فرنگی بسیار بد انجام شده است.

کاوه ادامه داد: توهین‌های صورت گرفته نه تنها به تیم ثامن بلکه به کمیته داوران، کمیته لیگ و فدراسیون کشتی بوده است و این اتهامات من را شرمنده کرده ولی آقایان تقریبا هیچ کار خاصی برای اعاده حیثیت انجام ندادند. به تیم ثامن تهمت تبانی و پول دادن به داوران زده شده اما مسئولان به راحتی از این قضیه گذشتند. من در جلسه کمیته انضباطی این مسائل را مطرح کردم و گفتند شکایت کنید! وقتی به خود مسئولین فدراسیون تهمتی زده شده ما باید شکایت کنیم؟ متاسفانه فدراسیون کشتی و کمیته انضباطی در قبال این اتهامات هیچ اقدامی صورت ندادند.

کاوه همچنین خاطرنشان کرد: مسئولان و تماشاگران پرسپولیس آن همه جنجال و هیاهو به وجود آوردند و بی‌احترامی کردند و در آخر هم تنها سه میلیون تومان جریمه شدند! جالب است که تیم داماش هم همین قدر جریمه شد! با این اوضاع در سال‌های آینده چه کسی می‌تواند تضمین کند که لیگ معتبری داشته باشیم و قانون‌شکنی صورت نگیرد؟

وی به ایسنا گفت: طبق قانون اگر مسجل شود تیمی نتیجه کشتی را برده بقیه کشتی‌گیران هم باید کشتی بگیرند ولی پرسپولیسی‌ها کشتی‌گیر 96 کیلوگرم خود را بیرون کشیدند و به کمیل قاسمی هم اجازه کشتی گرفتن ندادند که این توهین به تماشاگران، تیم حریف و داوران بود اما فدراسیون هیچ اقدام خاصی در این باره نکرد.

کاوه ادامه داد: تمام هم و غم پرسپولیس، اعتراض به کشتی وزن 74 کیلوگرم بود که چرا به آن توجه نشد ولی من سوال می‌کنم در کشتی 96 کیلوگرم که به اعتراض آن‌ها توجه شد و به ضرر آن‌ها بود چرا از تشک بیرون رفتند و دیگر حضور پیدا نکردند؟ آیا نباید با این کارها برخورد صورت گیرد؟

وی همچنین تاکید کرد: آقایان به تیم ثامن که با برنامه‌ریزی و یارگیری مناسب و مدیریت خوب، بدون هیاهو و جنجال توانست قهرمان شود تهمت‌های ناروا زدند و به داوران هم تهمت زدند و بی‌احترامی کردند، برای توجیه باخت اذهان عمومی را به سمتی بردند که شایسته نبود. این توهین به خود فدراسیون هم هست و این وظیفه فدراسیون است که کسانی را که حرف بی‌پایه می‌زنند، جریمه کند.

کاوه درباره رای کمیته انضباطی به ایسنا گفت: به رای کمیته انضباطی احترام می‌گذاریم ولی این رای بیشتر بر اساس مصلحت‌اندیشی بوده است و در واقع برای برخورد با وقایع فینال کار خاصی صورت نگرفته، ضمن اینکه رای کمیته انضباطی درباره داوران باعث شده مسئولین پرسپولیس خود را صاحب حق جلوه دهند، در حالی که داوران به خاطر مسئله‌ای محروم شده‌اند که در واقع در شرح وظایف آن‌ها نیست.

وی این اتفاقات را دلیل حضور نیافتن تیم کشتی فرنگی ثامن در لیگ دانست و ادامه داد: برنامه لیگ کشتی فرنگی هم مشخص نیست و معلوم نیست بر چه اساسی این برنامه‌ریزی صورت گرفته. درست است که فرنگی‌کاران حق دارند از مسائل مالی لیگ بهره ببرند ولی لیگی که هر ماه یک مسابقه در آن برگزار شود که لیگ نیست. کاش دست کم دوستان لیگ فرنگی را همزمان با آزاد برگزار می‌کردند.

کاوه با رد شایعات مربوط به حضور محمد بنا به عنوان سرمربی در این تیم گفت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و من هیچ صحبتی با بنا نکردم.

کاوه در پایان اظهار کرد: نمایندگان باشگاه ثامن به رغم اینکه برای حضور در لیگ کشتی فرنگی اعلام حضور کرده بودند اما به خاطر دفاع از حقانیت خود در قرعه‌کشی لیگ فرنگی شرکت نکردند و در این لیگ تیم‌داری نمی‌کنند.

تیم ثامن الحجج سبزوار هم از لیگ کشتی فرنگی کنار می کشد

اخبار ورزشی

در حالیکه تنها چهار روز به آغاز رقابت های لیگ کشتی فرنگی باقی مانده، حضور تیم ثامن الحجج سبزوار در این مسابقات نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

ایران پرتو اخبار ورزشی محسن کاوه سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج سبزوار که بعد از کسب دومین عنوان قهرمانی در لیگ برتر در گفتگوی تلفنی با برنامه ورزش از نگاه دو شرکت کرده بود صراحتا اعلام کرد: مسئولان باشگاه ثامن الحجج با توجه به وضعیت کنونی فدراسیون کشتی و مشکلات عدیده این رشته، تمایل چندانی برای حضور در لیگ فرنگی ندارند! به گفته کاوه تا زمانی که شرایط حاکم بر رقابتهای لیگ همانی باشد که در لیگ برتر کشتی آزاد شاهد آن بودیم، ثامنی ها در رقابتهای لیگ کشتی فرنگی سرمایه گذاری و شرکت نخواهند کرد. این در حالی است که پیش از این اعلام شده بود رقابتهای لیگ کشتی فرنگی امسال بصورت گروهی و با حضور 6 تیم از روز پنجشنبه 28 دیماه آغاز خواهد شد که خبر انصراف شفاهی ثامنی ها، برگزاری این رقابتها را در هاله ای ابهام فرو برد. پیش از این متولیان باشگاه فولاد سپاهان اصفهان و همچنین پرسپولیس جویبار نیز با توجه به اتفاقات فینال لیگ برتر کشتی آزاد اعلام کرده بودند تمایلی به حضور در رقابتهای لیگ کشتی فرنگی ندارند. به گزارش خبرنگار مهر، اگر تهدید به عدم حضور این سه تیم از رقابتهای لیگ کشتی فرنگی عملی شود، تنها سه تیم هیات کشتی فارس، هیات کشتی خوزستان و صبای قم باقی خواهند ماند که طبیعتا برگزاری لیگ، تنها با سه تیم، ناممکن و غیر منطقی است!

تیم ثامن الحجج سبزوار هم از لیگ کشتی فرنگی کنار می‌کشد!

  

در حالیکه تنها چهار روز به آغاز رقابت‌های لیگ کشتی فرنگی باقی مانده، حضور تیم ثامن الحجج سبزوار در این مسابقات نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفت....

به گزارش خبرنگار مهر، محسن کاوه سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج سبزوار که بعد از کسب دومین عنوان قهرمانی در لیگ برتر در گفتگوی تلفنی با برنامه ورزش از نگاه دو شرکت کرده بود صراحتا اعلام کرد: مسئولان باشگاه ثامن الحجج با توجه به وضعیت کنونی فدراسیون کشتی و مشکلات عدیده این رشته، تمایل چندانی برای حضور در لیگ فرنگی ندارند!

به گفته کاوه تا زمانی که شرایط حاکم بر رقابتهای لیگ همانی باشد که در لیگ برتر کشتی آزاد شاهد آن بودیم، ثامنی ها در رقابتهای لیگ کشتی فرنگی سرمایه گذاری و شرکت نخواهند کرد.

این در حالی است که پیش از این اعلام شده بود رقابتهای لیگ کشتی فرنگی امسال بصورت گروهی و با حضور 6 تیم از روز پنجشنبه 28 دیماه آغاز خواهد شد که خبر انصراف شفاهی ثامنی ها، برگزاری این رقابتها را در هاله ای ابهام فرو برد.

پیش از این متولیان باشگاه فولاد سپاهان اصفهان و همچنین پرسپولیس جویبار نیز با توجه به اتفاقات فینال لیگ برتر کشتی آزاد اعلام کرده بودند تمایلی به حضور در رقابتهای لیگ کشتی فرنگی ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، اگر تهدید به عدم حضور این سه تیم از رقابتهای لیگ کشتی فرنگی عملی شود، تنها سه تیم هیات کشتی فارس، هیات کشتی خوزستان و صبای قم باقی خواهند ماند که طبیعتا برگزاری لیگ، تنها با سه تیم، ناممکن و غیر منطقی است!


روزنامه جمهوری اسلامی

25/10/1391
سرویس خبر: ورزشی

پس از فولاد و پرسپولیس؛
تیم ثامن الحجج سبزوار هم از لیگ کشتی فرنگی کنار می‌کشد!


در حالیکه تنها چهار روز به آغاز رقابت‌های لیگ کشتی فرنگی باقی مانده، حضور تیم ثامن الحجج سبزوار در این مسابقات نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.
محسن کاوه سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج سبزوار که بعد از کسب دومین عنوان قهرمانی در لیگ برتر در گفتگوی تلفنی با برنامه ورزش از نگاه دو شرکت کرده بود صراحتا اعلام کرد: مسئولان باشگاه ثامن الحجج با توجه به وضعیت کنونی فدراسیون کشتی و مشکلات عدیده این رشته، تمایل چندانی برای حضور در لیگ فرنگی ندارند!
به گفته کاوه تا زمانی که شرایط حاکم بر رقابتهای لیگ همانی باشد که در لیگ برتر کشتی آزاد شاهد آن بودیم، ثامنی‌ها در رقابتهای لیگ کشتی فرنگی سرمایه‌گذاری و شرکت نخواهند کرد.
این در حالی است که پیش از این اعلام شده بود رقابتهای لیگ کشتی فرنگی امسال بصورت گروهی و با حضور 6 تیم از روز پنجشنبه 28 دی آغاز خواهد شد که خبر انصراف شفاهی ثامنی‌ها، برگزاری این رقابتها را در هاله‌ای ابهام فرو برد.
پیش از این متولیان باشگاه فولاد سپاهان اصفهان و همچنین پرسپولیس جویبار نیز با توجه به اتفاقات فینال لیگ برتر کشتی آزاد اعلام کرده بودند تمایلی به حضور در رقابتهای لیگ کشتی فرنگی ندارند.
اگر تهدید به عدم حضور این سه تیم از رقابتهای لیگ کشتی فرنگی عملی شود، تنها سه تیم هیات کشتی فارس، هیات کشتی خوزستان و صبای قم باقی خواهند ماند که طبیعتا برگزاری لیگ، تنها با سه تیم، ناممکن و غیر منطقی است!



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد