سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

حاج قاسم


قاسم شعبان‌پور گفت:

                      خودم از سرمربیگری تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار کناره‌گیری کردم.


این مربی هندبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، افزود: حضور رافائل در راس کادر فنی طبق نظر خود من بوده و این تصمیم از قبل گرفته شده بود ضمن اینکه من وقت لازم را برای انجام امور فنی نداشتم و بهتر بود هر چه سریع‌تر این تغییر صورت بگیرد.

وی ادامه داد: بعد از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به منظور پیشبرد هندبال سبزوار و اجرای برنامه‌های آموزشی تا پایان سال 92 با این مربی اسپانیایی قرارداد بسته شد و در این شرایط به این نتیجه رسیدیم که حضور او به عنوان سرمربی کمک زیادی به مجموعه تیم می‌کند.

وی تاکید کرد: این مربی اسپانیایی کارنامه قابل قبولی دارد و اسپانیا به لحاظ آموزش از مهمترین مراکز هندبال جهان است و امیدوارم بتوانیم از وجود او به خوبی استفاده کنیم.

شعبان‌پور شانس تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار را برای قهرمانی بالا عنوان کرد و گفت: با حضورم رافائل انگیزه بازیکنان افزایش پیدا می‌کند و مشکلات و حاشیه‌ها نیز از بین می‌رود و ما می‌توانیم قهرمان لیگ‌برتر شویم.

سرمربی سابق تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار در مورد ادامه فعالیت خود در باشگاه ثامن‌الحجج(ع) سبزوار، اظهار کرد: همچنان به عنوان مدیر تربیت‌بدنی باشگاه به فعالیت خود ادامه خواهم داد.

وی انصراف تیم ثامن‌الحجج(ع) سبزوار از لیگ‌برتر کشتی فرنگی را قطعی اعلام کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد