سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

چرا !


چرا؟ !

آیا روزهای خوشی پیش روی باشگاه فرهنگی ، ورزشی ثامن الحجج است!


چند روزی است که اخبار متناقضی به گوش می رسد و متأسفانه علیرغم اینکه بعنوان نویسندگان این وبلاگ بنای به روز رسانی صحیح و سریع را در اخبار ورزش سبزوار داشته ایم اما متأسفانه در چند روز گذشته نتوانسته ایم اخبار دقیقی از باشگاه ثامن الحجج (ع) دریافت کنیم.

گفتگو با رافائل که غیر ممکن است و گوشی های مربیان سبزواری تیم هندبال ثامن الحجج نیز پاسخگوی ما نبوده است.

البته نویسندگان این وبلاگ اخبار کامل تیم را داشته و دارند ولی مطلبی که در وبلاگ برای خوانندگان درج می شود بایستی پایگاه مطمئنی داشته باشد.

لذا از آقای دکتر میرعلی و بویژه آقای سیدمحمدرضا میرعلی می خواهیم که به احترام خوانندگان و هواداران هندبال سبزوار هر چه سریعتر نسبت به شفاف سازی موضوعات اقدام نمایند.

و همچنین سایت باشگاه ثامن الحجج را که نیز از 18دیماه به روز رسانی نشده فعال نمایند تا نگرانی که بین هواداران بوجود آمده به حداقل ممکن برسد.

رشد و توسعه همه جانبه سبزوار بزرگ آرزوی قلبی ماست.

ای پارت آریایی

  سرور آسیایی

نظرات 2 + ارسال نظر
علی یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 21:55

امیدواریم سرانجام تصمیم های اخیر جناب دکتر و پسرشان خیر باشد، همچنین امیدواریم این تصمیم ها با مشورت با اهالی هندبال و پیشکسوتان ورزش سبزوار و اهل فن صورت گرفته باشد، نه از روی احساس تحت تاثیر عده ای خاص!!!!!

سبزورا دوست یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 23:39

با سلام به تمامی همشهریان عزیز و غیور.اولا دست جناب دکتر میر علی عزیز این سید والا مقام رو بوسه میزنم که با وجود پر خیر و برکت خود در ورزش کشور باعث شور و نشاط در بین تمامی مردمان سرزمین سربدارن شده و ریشه بسیاری از بدیها را خشکانده و همچنین بوسه بر دستان حاج قاسم دوست داشتنی میزنم که با تمام وجود و مشکلات سالیان دور چراغ هندبال شهر رو روشن نگه داشته و روزگاری قهرمان بلا منازع ایران بودیم والان هم نیز هستیم . اکنون این ورزش رو که در بین جوانان شهر تبدیل به ورزش اول شده رو به روزهای اوج خودش با همت سید دوست داشتنی ام (دکتر میر علی عزیز)میرسونه و همچنین بوسه بر دستان تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان شهرم میزنم که در تمامی دوران یار و یاور تیم بوده اند و اکنون نیز این شور بیشتر در بین شان دیده میشه که سیدی از دیارشان پشتیبانی اونها رو بعد از خداوند متعال داره.
اما یه خواهشی از هر کسی که دلش برای ورزش شهر میسوزه دارم اونم اینکه با اتحاد و همدلی میتونیم سربلند باشیم.خواهشا به خاطر اون هوادار کلاس پنجم ابتدایی و به خاطر اونیکه از کارش میزنه از زندگیش میزنه از هر جای دور و نزدیک و در کل به عشق دکتر میر علی و حاج قاسم و بچه های با تعصب تیم و .............خودشو به ورزشگاه سربدارن میرسونه تا تیم همیشه قهرمانشو ببینه.کمک کنید تا چراغ ورزش شهرمون روز به روز پر نور تر بشه.انشاالله .یا ثامن اللحجج(ع)مددی کن.عشق است سبزوار.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد